دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال با مصاف دو تیم استقلال خوزستان و صبای قم آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از تعطیلی ۱۹ روزه لیگ برتر این رقابت‌ها از فردا (دوشنبه) با برگزاری یک بازی از هفته ششم آن از سر گرفته خواهد شد، دیداری که بین تیم‌های استقلال خوزستان و صبای قم برگزار خواهد شد. در این دیدار باید مصاف عبدالله ویسی و علی دایی را ببینیم که هر دو مربیان جوانی محسوب می‌شوند و باید در شرایطی تیم‌های خود را روانه میدان کنند که یکی عملکرد مثبتی داشته و دیگری هنوز نتوانسته تیمش را آنطور که باید آماده رقابت‌های لیگ کند.

استقلال خوزستان با هدایت عبدالله ویسی تا به اینجا شگفتی‌ساز بوده، تیمی که با بازیکنان تقریباً گمنام در پنج هفته ابتدایی لیگ نتایج خوبی کسب کرده است و اکنون هم با ۱۰ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد. تقابل این تیم با میانگین دو امتیاز در هر بازی مقابل صبای قمی که میانگین امتیازاتش در هر بازی به ۱.۲ می‌رسد، مطمئناً مصافی سخت برای شاگردان دایی خواهد بود. اولین دلیل آن عدم هماهنگی تیم صبا در پنج هفته ابتدایی است که باید دید آیا پس از تعطیلی ۱۹ روزه بازیکنان این تیم به هماهنگی رسیده‌اند یا نه و دومین دلیل هم گرمای هوای اهواز به شمار می‌آید، گرمایی که هر تیمی را دچار مشکل کرده و بعید نیست این بار هم بازیکنان صبا در این گرما به مشکل بخورند.

در تقابل آبی‌های خوزستانی و صبای قمی که اکنون با شش امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد، دیگر عذر و بهانه‌ای از تیم‌ها قبول نیست. اینکه مربیان بخواهند از عدم هماهنگی تیم‌های تحت هدایت‌شان بگویند شاید دیگر صورت خوشی نداشته باشد، چراکه همیشه مربیان می‌گویند که باید چهار پنج هفته‌ای فرصت داد تا بازیکنان به هماهنگی و آمادگی کامل برسند. حالا با گذشت پنج هفته از رقابت‌های لیگ و البته تعطیلی به وجود آمده تیم‌ها باید به هماهنگی کامل رسیده باشند و مسلماً در چنین شرایطی باید شاهد بازی‌های زیباتری هم بود.

برنامه کامل هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر به شرح زیر است:

دوشنبه - ۲۳ شهریورماه ۹۴استقلال خوزستان – صبای قم، ساعت ۱۸:۴۵، ورزشگاه غدیر اهواز

سه‌شنبه - ۲۴ شهریورماه ۹۴گسترش‌فولاد تبریز - استقلال تهران، ساعت ۱۷، ورزشگاه اختصاصی گسترش‌فولادپدیده خراسان - سیاه جامگان، ساعت ۱۷، ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهدسپاهان‌ اصفهان - تراکتورسازی تبریز، ۱۷:۳۰، ورزشگاه فولادشهرراه‌آهن‌ - ملوان بندرانزلی، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه شهدای شهر قدسفولاد خوزستان - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۸:۴۵، ورزشگاه غدیر اهواز

چهارشنبه - ۲۵ شهریورماه ۹۴پرسپولیس - سایپا، ساعت ۱۸:۳۵ ورزشگاه آزادی

زمان برگزاری دیدار نفت تهران - استقلال‌اهواز به دلیل حضور تیم نفت در لیگ قهرمانان آسیا متعاقباً اعلام خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.