مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: در خصوص انتشار قرارداد بازیکنان کاملاً با این موضوع موافق هستیم و این کار باید انجام می‌شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت سازمان لیگ، رضا حسنی‌خو درباره انتشار قرارداد بازیکنان فوتبال گفت: از مسئولان سازمان لیگ بابت انتشار قرارداد بازیکنان و کادر فنی باشگاه‌های لیگ برتر تشکر می‌کنم. اگر ما شعار مبارزه با فساد در ورزش را می‌دهیم و به دنبال ورزش پاک هستیم، جز شفافیت و اینکه مسائل مالی باشگاه‌ها علنی و آشکار شود هیچ راه دیگری وجود ندارد.

وی افزود: این کار بسیار خوبی بود و وزارت ورزش کاملاً از آن حمایت می‌کند و ما در خدمت دوستان هستیم تا این نوع اتفاقات بیشتر رخ دهد. ما معتقدیم این شفافیت و روشنگری حتماً باید در همه سطوح اتفاق بیفتد.

حسنی‌خو گفت: یکی از مشکلاتی که اکنون در ورزش وجود دارد و مورد اتهام هستیم، این است که مبلغ قراردادها زیاد است و بین قراردادها اتفاقات خاصی رخ می‌دهد.

وی اظهار داشت: اینکه قراردادها علنی و آشکار شود و همه بدانند مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی چقدر است و اگر کارشناسان نظر خاصی در این رابطه بدهند، کار بسیار درستی است.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: از طریق مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش درصدد هستیم تا قراداد بازیکنان و کادر فنی بازیکنان لیگ برتر در سایت وزارت ورزش هم منتشر شود.

حسنی‌خو گفت: اگر می‌خواهیم با فساد مبارزه کنیم و این حرف‌های و اتهاماتی که در مورد برخی ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش که صادقانه کار می‌کنند را پاک کنیم، باید این شفافیت را  در همه رشته‌ها داشته باشیم.

وی در پایان گفت: معتقد هستم همه فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها باید مسائل مالی‌شان را در سایت قرار دهند. باید با پیگیری این موضوع آن را به فرهنگ، قانون و ضابطه تبدیل کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.