سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در مسائل فنی اجازه دخالت به فردی را نمی‌دهم و در عین حال برای مدیریت و هیئت مدیره باشگاه احترام زیادی قائلم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پرویز مظلومی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل شهرداری سمنان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: بازی ما مقابل شهرداری سمنان در جام حذفی است. در این جام هیچ فرصتی برای اشتباه کردن نیست و یک اشتباه باعث می‌شود از دور مسابقات کنار بروید.

وی در ادامه افزود: در جام حذفی به مانند مسابقات لیگ فرصتی برای جبران اشتباهات وجود ندارد و این‌طور نیست که اگر در این هفته اشتباهی مرتکب شدید، در هفته بعد فرصت جبران داشته باشید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال، شهرداری سمنان را تیمی ناشناخته خواند و اظهار داشت: ما برای این تیم ناشناخته احترام زیادی قائل هستیم و آن را دست‌کم نمی‌گیریم.

مظلومی خاطر نشان کرد: ما تیم بزرگی هستیم و انتظار از تیم‌مان خیلی بالاست. ما به دنبال این هستیم تا در مسیری که کوتاه‌ترین راه را برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا دارد، به خواسته خود برسیم. ما هر پنج بازی که پیش رو خواهیم داشت را جدی گرفته و با تمام قوا تا فینال رقابت‌ها پیش خواهیم رفت.

وی همچنین تصریح کرد: ما در تعطیلات تمام بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم، اما نفراتی که بودند خیلی خوب تمرین کردند و نهایت استفاده را از تعطیلات بردند. قرار است ملی‌پوشان امید ما امروز به تمرین بیایند و ملی‌پوشان بزرگسال‌مان نیز امشب در اردو خودشان را به ما معرفی خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا قصد استفاده ملی‌پوشان تیمش را در بازی فردا دارد یا خیر، گفت: باید وضعیت ملی‌پوشانم را بررسی کنم. به هر حال ما به دنبال این هستیم که از این مرحله به سلامت عبور کنیم و از این رو سعی خواهیم کرد از تمام توان تیمی خود استفاده کنیم، هرچند که خیلی مهم است بازیکنان ملی‌پوش در چه شرایطی باشند.

مظلومی درباره اینکه تیمش چه بازیکنانی را برای بازی فردا در اختیار ندارد، خاطرنشان کرد: تنها بازیکن محروم ما جاسم کرار است که در چند روز اخیر در خصوص او صحبت‌های زیادی مطرح شد. البته محرومیت یک ساله کرار برای بازی کردن در تیم‌های دیگر را بخشیدند که جای تشکر دارد، اما اینکه به یکباره تصمیم گرفتند این بازیکن را سه جلسه محروم کنند، واقعاً برای ما قابل هضم نیست و اعتقاد دارم این تصمیم آقایان به باشگاه استقلال ضربه زد.

مظلومی در واکنش به این موضوع که اگر ملی‌پوشانش خوب ریکاوری نکنند در بازی‌های آینده دچار مشکل خواهند شد، عنوان کرد: ما بعد از بازی فردا چند بازی فشرده در لیگ پیش‌رو داریم که باید بازیکنان را به بهترین شکل از لحاظ بدنی برای سه بازی پشت سرهم در لیگ آماده کنیم، هرچند بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و خودشان می‌دانند چطور باید در این شرایط سخت بدن‌شان را آماده کنند. آنها غیر از اینکه انگیزه زیادی برای همراهی تیم ملی دارند برای بازی مقابل استقلال هم از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

وی در مورد اینکه چرا مقابل یک تیم استانی حاضر نمی‌شود ریسک کرده و بازیکنان ملی‌پوش خود را بازی ندهد، گفت: شاید این تصمیم را بگیرم که به ملی‌پوشانم استراحت بدهم و از چند بازیکن امید خود استفاده کنم. باید بینیم چه شرایطی پیش می‌آید و یک ترکیب خوب برای بازی فردا آماده کنیم.

سرمربی تیم استقلال درباره موضع این باشگاه در خصوص جاسم کرار و اختلافی که بین او و افشارزاده در خصوص این بازیکن پیش آمده است، اظهار داشت: به نظر من چون کرار نامش «کرار» است این همه حساسیت در مورد او ایجاد شده است و اگر بازیکن دیگری بی‌انضباطی می‌کرد تا این حد سروصدا نمی‌شد. من اختلافی با مسئولان باشگاه ندارم و به عنوان کارمند باشگاه مطیع مدیرعامل و هیئت مدیره هستم.

مظلومی افزود: ما بازیکنی را به خاطر بی‌انضباطی در اختیار باشگاه قرار دادیم و درباره او تصمیمات و جریمه‌هایی در نظر گرفته شد. فکر نمی‌کنم در این میان مشکلی پیش بیاید.

وی درباره اینکه افشارزاده گفته است کرار نباید در تمرینات استقلال شرکت می‌کرد تا رأی در موردش صادر شود، خاطرنشان کرد: پرونده کرار واضح و روشن بود و ما وقتی این پرونده را در اختیار مسئولان باشگاه قرار دادیم از آنها خواستیم تا اجازه دهند در تمرین حضور پیدا کند، چرا که می‌خواستیم از لحاظ بدنی اُفت نکند. اگر غیر از این تصمیم می‌گرفتیم باشگاه بیشتر متضرر می‌شد. در حال حاضر هم رأی صادر شده و کرار با جریمه مالی سنگین مواجه شده است، اما مهم این بود که در این مدت او از تمرینات دور نباشد. ضمن اینکه باید توضیح دهم من پرونده کرار را به مسئولان باشگاه دادم و جواب آن را مدیریت باشگاه به نظری‌جویباری اعلام کرد. نظری‌جویباری به من گفت تا زمانی که رأی صادر شود کرار در تمرینات شرکت کند ما هم همین کار را انجام دادیم. همان‌طور که گفتم به عنوان کارمند باشگاه مطیع مدیرعامل و هیئت مدیره هستم.

سرمربی تیم استقلال در این باره ادامه داد: همان‌طور که برای مسئولان باشگاه احترام زیادی قائل هستم، باید بگویم در مسائل فنی تمام اختیارات با من است. در کار مربیگری هم همین‌طور بوده‌ام و در مسائل فنی اجازه دخالت به فردی را نمی‌دهم و در عین حال برای مدیریت و هیئت مدیره باشگاه احترام زیادی قائلم. در هر صورت در مورد کرار حساسیت زیاد است. ضمن اینکه گفتن این جمله که من بیش از حد از این بازیکن حمایت می‌کنم، درست نیست. خوشبختانه درخواست بخشش کرار را خود بازیکنان داده‌اند. مهدی رحمتی به اتفاق چند بازیکن دیگر درخواست بخشش این بازیکن را به باشگاه ارائه کردند. این خوب است که در باشگاه ما رفاقت و همدلی وجود دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )