مهاجم تیم ملی پس از گل زنی در این دیدار یک بار دیگر شادی گل معروفش را به نمایش درآورد.

به گزارش خبرگزاری فارس نیمه اول تیم‌های ملی ایران و هند از هفته چهارم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید. نیمه اول این دیدار با حاشیه های زیر همراه بود:

* قبل از آغاز بازی دو تیم حلقه اتحاد تشکیل دادند و برای موفقیت در این مسابقه هم قسم شدند.

* زمین چمن این دیدار کیفیت مطلوبی ندارد ضمن اینکه چمن آن در نقاطی به شدت کوتاه بود.

* پرچم عراق نیز در ورزشگاه توسط برخی هواداران آورده شد که تصاویر نیز معلوم بود.

* استقرار نامناسب دوربین بالایی مسابقه باعث شده است که در دقایقی برخی از اجزای بدن هواداران و پرچم‌های آن‌ها در تصویر باشد.

* در نیمه اول و در همان دقایق نخست در یک صحنه سردار آزمون از ناحیه سر مصدوم شد و در یک صحنه دیگر یک بازیکن هندی مصدوم شد که البته پس از مصدومیت این بازیکن هندی، تا لحظاتی بازیکنان به کار خود ادامه داده و توپ را به بیرون نزدند.

* اشکان دژاگه در این دیدار به دلیل خطاهای بازیکنان هند در دقایق ابتدایی، کمی عصبی نشان می‌دهد و حتی یک بار در دقایق نخست بازی با داور به جر و بحث پرداخت.

* هواداران تیم ملی اکثرا با لباس این تیم در ورزشگاه حضور دارند.

* توپ‌های این دیدار برخلاف توپ‌های دیدارهای مقدماتی جام جهانی بوده و مسابقه با توپ‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود.

* یکی از حربه‌های هر دو تیم برای رسیدن به دروازه پرتاب اوت‌های بلند است که این کار در ایران توسط وحید امیری انجام می‌شود.

* صدای تشویق ایرانیان توسط هواداران ایرانی به خوبی به گوش شنیده می‌شود ضمن اینکه پس از گل آزمون هواداران یکصدا با شعار «سردار سردار» او را تشویق کردند.

* در یک صحنه پژمان منتظری به تصمیم داور معترض شده و اعتقاد داشت که روی بازیکن حریف خطایی انجام نداده است.

* در دقایق پایانی مسابقه علیرضا حقیقی با برخورد به یک مهاجم تیم ملی هند به شدت مصدوم شد که البته این موضوع به خیر گذشت و پس از دقایقی حقیقی به چارچوب دروازه بازگشت.

* آزمون پس از گلزنی‌اش دستانش را به شکل قلب درآورده و به سمت هواداران رفت. این مهاجم همواره پس از گل‌هایش در تیم ملی این حرکت را انجام می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.