مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶ با پیروزی پر گل و آسان انگلیس مقابل سن‌مارینو و باخت سوئد برابر روسیه در دیداری که زلاتان خواب بود، پیگیری شد

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله مقدماتی و گروهی یورو ۲۰۱۶ از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه با برگزاری ۵ دیدار همزمان در گروه‌های مختلف پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار امشب روسیه در مسکو مقابل سوئد به برتری رسید.در این دیدار زلاتان ابراهیموویچ از ابتدا در ترکیب حضور داشت اما کاری از پیش نبرد و نتوانست مانع باخت تیمش شود.

روسیه برنامه بهتری را در حمله و عمق دفاع سوئد داشت و روی همین حربه چندین بار دروازه ایساکسون را تهدید کرد و در نهایت به گل رسید.

 انگلیس که در گروه E با ۲۱ امتیاز و با فاصله ۹ امتیازی نسبت به سوئیس در صدر قرا دارد میهمان سن‌مارینو بود و در یک بازی آسان با ۶ گل بر میزبان غلبه کرد.

نتایح دیدار‌های امشب به شرح زیر است:

گروه C

لوگزامبورگ یک - مقدونیه صفر

اوکراین ۳  - بلاروس یک

گروه E

استونی یک - لیتوانی صفر

سن‌مارینو صفر - انگلیس ۶

گل‌های سه‌شیر‌ها را رونی در دقیقه ۱۳ از روی نقطه پنالتی،برولی در دقیقه ۳۰ گل به خودی و بارکلی در دقیقه ۳۸ و تئو والکات در دقیقه ۶۸ و ۷۸ و هری کین در دقیقه۷۷ به ثمر رساند.

 

 

گروه G

روسیه یک - سوئد صفر

برای میزبان آرتم دیوبا در دقیقه ۳۸ گلزنی کرد.

در ادامه مرحله گروهی یورو ۲۰۱۶ از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه ۴ دیدار دیگر برگزار می‌شود که در مهمترین بازی اسپانیا که بازی رفت را به اسلواکی واگذار کرده بود به مصاف حریف سر سخت و صدرنشین گروه C می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.