استقلال و مظلومی باید برای کرار راهکاری پیدا کنند. دعواهای او می تواند بحرانی بزرگ برای شان بسازد.

فرهاد عشوندی -خبرگزاری خبرآنلاین:پرویز مظلومی هنوز می خواهد به هر زحمتی ، میخ آهنی را در سنگ بکوبد. او مدام ازکرار دفاع می کند. مظلومی در بازگشت به استقلال سعی کرده بود متفاوت از گذشته اشباشد اما او همچنان اشتباهاتی دارد که همیشه با خود می کشد. بار قبل که در استقلالبود و درست بعد از دربی مدام از این می گفت :«بازیکنی در تیمم دارم که سرش راجلبوی توپ نمی گذارد و خودش را عقب می کشد. بروید گل های ایمون زاید را ببینید تامتوجه شوید. » او مدام این جمله را تکرار می کرد و جالب اینکه هیچ وقت آن بازیکناسمی را از ترکیب بیرون نکشید تا گفته اش را تست کند چون ترسید و شهامت این رانداشت که ریسک کند. بازیکنی که بعد ها و بعد از باخت به سپاهان قلعه نویی در مسیررسیدن به ۸ تیم برتر آسیا ، باردیگر از سوی مظلومی متهم شد به کم کاری. او هنوز هماین گفته را یواشکی ، این ور و ان ور می گوید و اعتقاد دارد یک ملی پوش در آن فصلبرایش بازی نکرده اما هیچ وقت از خود نمی پرسد به آنچه ایمان داشتی چرا عمل نکردیو کنارش نگذاشتی ؟

حالا قصه کرار بی شباهتاز آنچه در گذشته بر او رفته نیست. او یکبار چوب بها به کرار را خورده . ماجرایدعواهای دنباله دار فصلی که کار کرار و ججباری در وسط زمین داشت به چک و لگد میکشید و رفتن بازیکن عراقی از استقلال . با این وجود او در ابتدای فصل این بازیکنچاق را در تیمش نگه داشت که قرار است عصای دستش باشد. از همان ابتدا ، مدیرانباشگاه مخالف بودند اما او مدام می گفت می تواند با مدارا از کرار یک مهره اثرگذاربسازد. اصرار او کرار را در استقلال نگه داشت و صاحب قراردادی ۱.۲ میلیارد تومانیکرد. پولی از بیت المال که در ۴ هفته اول لیگ هیچ آورده ای نداشته ، تمام انسجامتیمی استقلال را هم با چالش روبرو کرده است. باعث دلخوری مدیران تیم از سرمربی ،دلسردی بین بازیکنان و خشم هواداران شده است.

مرور اتفاقات خیلی همدشوار نیست. از فریادهای حنیف تا خشم مهدی رحمتی ، از قهر امید ابراهیمی شب بازیاستقلال با ملوان و همه دعواهای بی پایان کرار . آقای مظلومی شما مقصر تمام اینبحران ها هستید. شما که مربی خوب و انسان شریفی هستید اما گاهی جرات گرفتن تصمیمقاطع مدیریتی را ندارید. امسال این تصمیمتان ۱.۲ میلیارد تومان هزینه داشته ، یعنیتقریب بیش از ۲ برابر قرارداد خودتان و البته همچنان بر این اشتباه پافشاری میکنید تا شاید بحران تیم تان را فرا بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.