کاپیتان منچستر یونایتد که پیشتر اعلام کرده بود آنتونی مارتیال را نمی‌شناسد، این بار تاکید کرد که آینده درخشانی در انتظار این بازیکن جوان است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، منچستریونایتد در آخرین روز از فصل جابه‌جایی تابستانی بازیکنی را به خدمت گرفت که بسیاری را شگفت‌زده کرد. شیاطین سرخ حاضر شدندبرای جذب مهاجم ۱۹ ساله موناکو، ۵۰ میلیون یورو پرداخت کنند. این در حالی است که وین رونی کاپیتان این تیم انگلیسی اعلام کرده بود تاکنون اسم این بازیکن فرانسوی را نشنیده است.

رونی باردیگر درباره خرید نجومی تیمش در تابستان امسال سخن گفت. او این بار تاکید کرد که آینده درخشانی در انتظار مارتیال است.

رونی در این زمینه گفت: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مارتیال، از مورگان اشنایدرلین کمک گرفتم. باید اعتراف کنم که چیزی درباره مارتیال نمی دانستم اما الان می‌دانم که آینده درخشانی در انتظار این بازیکن جوان است. او می‌تواند با منچستریونایتد افتخارات زیادی به دست آورد.

رونی ادامه داد: بازی‌های زیادی از مارتیال ندیدم. به همین خاطر سخت است در مورد او صحبت کنم. نمایش مارتیال را در دیدار مقابل آرسنال نگاه کردم. او در آن دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت و ثابت کرد بازیکن بزرگی است. با نمایشی که از مارتیال دیدم، اطمینان دارم می‌تواند در منچستریونایتد بازیکن موفقی باشد.

شیاطین سرخ در فصل جابه‌جایی تابستانی سال جاری، خریدهای زیادی داشت و چند بازیکن خوب را مثل مارتیال، اشنایدرلین، دارمیان، دیپای، سرخیو رومرو و باستین شواین اشتایگر را جذب کرد. با این حال این تیم عملکرد خوبی نداشته است و از چهار بازی خود در لیگ برتر انگلیس، تنها هفت امتیاز را به دست آورده و از تیم صدرنشین منچسترسیتی، پنج امتیاز عقب است.

شاگردان لوئیس فان خال که در هفته چهارم لیگ جزیره با نتیجه دو بر یک برابر سوانزی تن به شکست دادند در هفته پنجم کار بسیار سختی پیش رو دارند. آنها باید در اولدترافورد به مصاف لیورپول بروند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.