کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اسطوره باشگاه رئال مادرید به انتقاد تند از لوئیس فان خال پرداخت و او را مربی ظالم و حقه باز توصیف کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه دیونسا سنترال اسپانیا، لوئیس فان خال مربی بزرگی است و در توانایی‌های این مربی هلندی شکی وجود ندارد. او در تیم های بزرگی همچون آژاکس، بارسلونا و بایرن مربیگری کرده است و با این تیم ها موفقیت های زیادی به دست آورده است، اما او مربی بسیار مغروری است و با بسیاری از بازیکنان به مشکل می خورد.

ویکتور والدس، داوید دخیا، خاویر هرناندز و آنخل دی ماریا چهار بازیکن منچستر یونایتد بودند که فان خال با آنها به مشکل خورد و در نهایت دو بازیکن از این چهار بازیکن شیاطین سرخ را ترک کردند و دو بازیکن دیگر هم در آستانه جدایی از این تیم هستند.

هوگو سانچس، اسطوره باشگاه رئال مادرید به انتقاد تند از لوئیس فان خال پرداخت و او را مربی حقه باز و ظالم توصیف کرد. او گفت: اخیرا فان خال با بازیکنان منچستر یونایتد رفتار بسیار تندی دارد. او همچون آدم های ظالم و حقه باز با آنها برخورد می کند. بله می توانم بگویم که او رفتار بسیار بدی با بازیکنان دارد و این باعث می شود تا آنها نتوانند عملکرد خوبی در میدان داشته باشند.

او ادامه داد: باید با بازیکنان در نهایت حرفه ای گری برخورد کرد. در نهایت آنها آدم هستند و باید به نیکی با آنها برخورد کرد. فان خال بازیکنی بزرگ همچون خاویر هرناندز را از منچستر یونایتد فراری داد و باعث شد تا این بازیکن به لورکوزن برود. تنها یک مربی ظالم و حقه باز چنین رفتارهای را با بازیکنانش دارد. او اصلا قابل قیاس با دستیارش گیگز نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.