کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم مکزیکی منچستریونایتد با قراردادی سه ساله رسما به بایرلورکوزن پیوست.

به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، خاویر هرناندز، مهاجم مکزیکی مورد علاقه سرآلکس فرگوسن تاب نیمکت نشینی در شیاطین سرخ را نیاورد و با قراردادی سه ساله با بایرلورکوزن آلمان پیوست تا حضور در رقابت‌های بوندسیلگا را هم تجربه کند.

باشگاه لورکوزن با انتشار عکسی از هرناندز در کنار رودی فولر مدیر ورزشی این باشگاه انتقال هرناندز را تایید کرد و این مهاجم مکزیکی در ادامه رقابت‌های بوندسلیگا پیراهن لورکوزن را بر تن خواهد کرد.

هرناندز در تیم جدیدش پیراهن شماره ۷ را بر تن خواهد کرد و در لیگ قهرمانان اروپا هم می تواند برای تیمش به میدان رود.

رودی فولر، مدیر ورزشی باشگاه لورکوزن در واکنش به پیوستن چیچاریتو گفت: بسیار خوشحالم که توانستیم بازیکنی بزرگ همچون خاویر هرناندز را جذب کنیم. بوندسلیگا در انتظار یک بازیکن شاخص و خوب است. با جذب این ستاره مکزیکی سبک بازی لورکوزن متنوع خواهد شد. اطمینان دارم که او می تواند خرید خوبی برای لورکوزن باشد و در ادامه فصل به ما کمک کند.

این مهاجم ۲۷ ساله در سال ۲۰۱۰ و به توصیه سرآلکس فرگوسن پیراهن منچستر یونایتد را بر تن کرد. او ۱۵۶ بار پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کرد و توانست ۵۹ گل هم به ثمر رساند. هرناندز فصل قبل را به صورت قرضی در رئال مادرید بازی کرد اما در این تیم در بیشتر بازی‌ها نیمکت نشین بود. او در فصل جاری هم با توجه به خریدهای گران قیمت منچستریونایتد در ترکیب اصلی قرار نمی‌گرفت و همین باعث شد تا در نهایت یونایتد را ترک کند و به رقابت های بوندسلیگا رود.

لورکوزن فصل جدید رقابت های بوندسلیگا را خوب شروع کرد و در دو بازی نخست خود به پیروزی رسید اما در هفته سوم با سه گل برابر بایرن مونیخ تن به شکست داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.