مدافع تراکتورسازی، فوتبال‌زدگی را علت حضور کم تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام (ره) می‌داند.

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه آذربایجان‌شرقی، در خصوص آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی اظهار کرد: پس از چهار روز تعطیلی، اکنون تمریناتمان را با جدیت دنبال می‌کنیم تا به هماهنگی لازم برسیم و بتوانیم به هدفمان برسیم.

وی افزود: متاسفانه در پنج بازی گذشته، نتایج خوبی نگرفتیم و می توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم که امیدوارم پس از تعطیلات، بتوانیم دست پر از بازی ها بیرون بیاییم.

ایران‌پوریان در خصوص علت نتایج ضعیف این تیم در هفته های گذشته خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل، رفت و آمدهای زیادی در تیم انجام شد که این موضوع، معایب و مزایایی دارد و مطمئنم بعد از تعطیلات تراکتور متفاوتی را در مسابقات خواهیم دید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حواشی بین سرپرست و سرمربی تراکتورسازی، موجب وارد آمدن لطمه به تیم می شود یا نه، گفت: صحبت کردن در این خصوص، در حیطه وظایف من نیست و امیدوارم تمام مشکلات حل شود.

مدافع تراکتورسازی در خصوص بازی هفته ششم مقابل سپاهان، اظهارکرد: سپاهان تیم خیلی خوبی است که بازیکنان تاثیرگذاری دارد و باید در این بازی با تمرکز بالا کار کنیم و کمترین اشتباه را در زمین مسابقه داشته باشیم.

وی درباره حضور کم‌تعداد تماشاگران در ورزشگاه بیان کرد: صد در صد اتفاقات سال گذشته در این موضوع تأثیر گذاشته است و نوع برخورد و حاشیه هایی که در بازی با نفت رخ داد، موجب فوتبال زدگی در بین مردم شده که امیدوارم کارهایی بکنند که در هفته های آینده، تماشاگران به ورزشگاه بیایند. زیرا شدیداً به حمایت آن ها نیازمندیم و بدون حضور آن ها، به مشکل برمی خوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.