مهاجم برزیلی تیم فوتبال بارسلونا با ابراز پشمیانی بابت جنجالی که در جام ملت‌های آمریکای جنوبی سال ۲۰۱۵ به راه انداخت، گفت که آن اتفاقات برای او درس عبرت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیمار می‌گوید از درگیری‌اش با بازیکنان تیم ملی کلمبیا در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکای ۲۰۱۵ شیلی و پس از آن اهانتش به داور بازی در تونل ورزشگاه که برایش محرومیتی چهار جلسه‌ای از همراهی تیم ملی برزیل در بازی‌های رسمی به همراه داشت، پشیمان است.

نیمار ۲۳ ساله که با جنجال و اخراج شدنش از رقابت‌ها کار سلسائو را برای صعود از مرحله یک چهارم نهایی سخت کرد و در حذف زودهنگام این تیم از گردونه رقابت‌ها تأثیرگذار بود، گفت: من نمی‌توانم به چیزی اعتراض داشته باشم، چون تمام اتفاقاتی که رخ داد تقصیر خودم است. من یکسری کارهای اشتباه انجام دادم که برایم درس عبرت شد.

این بازیکن هفته اول لالیگا و بازی بارسا درخانه اتلتیک‌بیلبائو را به دلیل ابتلا به بیماری یرقان از دست داد اما این هفته دوباره به میادین بازگشت و به کاتالان‌ها برای کسب پیروزی خانگی یک بر صفر برابر مالاگا کمک کرد.

مهاجم برزیلی بارسا درباره وضعیتش اظهار داشت: در بازی برابر مالاگا مشکلی نداشتم. خودم هم از اینکه توانسته‌ام به این سرعت به میدان برگردم تعجب کردم اما در زمین بازی هیچ مشکلی نداشتم. تماشای بازی‌های سوپرجام اسپانیا از خانه سخت بود اما الان برگشته‌ام و دارم در کنار هم‌تیمی‌هایم بازی می‌کنم و از این بابت واقعاً خوشحالم.

نیمار در ادامه به انگیزه‌اش برای کمک به تیم فوتبال برزیل در المپیک ۲۰۱۶ ریودورژانیرو اشاره و تأکید کرد: همه می‌دانند که من برای بازی در المپیک چقدر انگیزه دارم. خواهشم این است که مردم این انگیزه را درک کنند و بگذارند که در این رقابت‌ها حضور داشته باشم.

محرومیت چهار جلسه‌ای نیمار به خاطر جنجالش در بازی برابر کلمبیا او را نه تنها از بازی سلسائو برابر پاراگوئه در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا محروم کرد بلکه به اجازه همراه تیم ملی کشورش در سه بازی اولی برزیلی‌ها در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ را نیز از وی سلب کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.