سرمربی فرانسوی رم به ستایش از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر یوونتوس پرداخت و آنها را شایسته کسب سه امتیاز در این دیدار دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، رم در هفته دوم رقابت های سری A پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و موفق شد که برابر یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس را به دست آورد.

رودی گارسیا در مورد این دیدار گفت: از دیدن بازی شاگردانم لذت بردم. همان بازی را دیدم که انتظار داشتم. عملکرد بسیار خوبی برابر تیم پرمهره یوونتوس داشتیم و نشان دادیم که تنها به پیروزی فکر می‌کنیم.

او ادامه داد: تلاش بسیار زیادی از خود نشان دادیم. این پیروزی به آسانی به دست نیامد و برای آن از جان مایه گذاشیم. در کارهای دفاعی مشکلاتی داشتیم و به خوبی آنها را حل کردیم. در کل بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و موفق شدیم که برابر تیمی چون یوونتوس خوب ظاهر شویم و به آنچه که می‌خواستیم دست پیدا کردیم.

گارسیا در پایان سخنان خود گفت: بعضی از رسانه‌ها قبل از بازی نوشتند که این یک بازی انتقام‌جویانه برای رم است اما اصلا چنین نظری ندارم. برای انتقام گرفتن از یوونتوس بازیکنانم را به بازی نفرستادم. تنها می‌خواستیم پیروزی روحیه‌بخشی به دست آوریم که خوشبختانه به این هدف خود رسیدیم. یوونتوس با وجود این شکست همچنان تیم بسیار خوب و قوی است. هنوز در آغاز لیگ هستیم و نباید زود قضاوت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.