سرمربی شیاطین سرخ از شکست برابر سوانسی ناراحت است. او می‌گوید شاگردانش تیم برتر میدان بودند و باید از این دیدار درس بگیرند.

به گزارش ایسنا و به نقل از تلویزیون رسمی باشگاه منچستر یونایتد، شیاطین سرخ در آخرین بازی هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در خانه سوانسی به میدان رفتند و در حالی که با پیروزی در این دیدار می‌توانستند با ۱۰ امتیاز به رده دوم جدول رده بندی صعود کنند و نزدیک‌ترین تیم به منچستر سیتی صدرنشین باشند اما با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کردند تا نخستین شکست این تیم در فصل جاری رقم بخورد و به رده پنجم جدول رده بندی سقوط کنند.

لوئیس فان خال سرمربی یونایتد باید از این شکست ناراحت باشد چرا که برای سومین بازی پیاپی تیمش را برابر سوانسی ناکام و شکست خورده دید.

او بعد از بازی گفت: تنها در پنج دقیقه بازی را واگذار کردیم و این اصلا پذیرفتنی نیست. ما با یک گل از حریف خود پیش بودیم اما آنها با تغییراتی که ایجاد کردند توانستند به کلی روند بازی را به سود خود تغییر دهند. آنها ترکیب خود را تغییر دادند و ما همچون یک تیم واحد بازی نکردیم. متاسفانه تنها در ۵ دقیقه بازی را واگذار کردیم و نتوانستیم با جنگندگی و انگیزه بالا برابر حریف خود بازی کنیم.

او ادامه داد: ۸۵ دقیقه بر بازی مسلط بودیم اما نتیجه دیگری رقم خورد. باید از این دیدار درس گرفت. من پیش از این هم هشدار داده بودم که تنها خط دفاعی وظیفه دفاع کردن ندارد، بلکه همه بازیکنان چنین وظیفه‌ای دارند و باید در کارهای دفاعی شرکت کنند. مهم‌ترین دلیل که باعث شکست ما در این دیدار شد این بود که آنها به ترکیب خود دست زدند اما ما چنین کاری را انجام ندادیم. این شکست باید درس عبرت بزرگی برای ما باشد. لیگ جزیره تا دو هفته دیگر به خاطر بازیهای ملی تعطیل خواهد بود. من دو هفته فرصت دارم تا تیمم را آماده انتقام گرفتن کنم. باید در دیدار آینده خود به پیروزی برسیم تا این شکست را فراموش کنیم.

فان خال درباره این سوال که آیا این شکست باعث می‌شود تا او در روز پایانی فصل جابه جایی تابستانی به دنبال بازیکنان جدید باشد، گفت: نه اصلا این شکست باعث نمی‌شود که ما به دنبال بازیکنان جدید باشیم. برای جذب بازیکن جدید باید زیاد فکر کرد و نمی‌توان تنها بعد از یک شکست به فکر فرو رفت و بازیکن جدید جذب کرد. نباید با این شکست دست و پای خود را گم کرد. ما در دیدار برابر سوانسی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و تیم برتر میدان بودیم اما متاسفانه از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم. باید در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

منچستر یونایتد در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد از لیورپول پذیرایی می‌کند. این دیدار برای دو تیم بسیار حساس است، چرا که هم لیورپول و هم منچستر یونایتد بازی این هفته خود را واگذار کردند و به پیروزی در بازی بعدی نیاز مبرم دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.