کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۸ امروز (یکشنبه) در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد.

* مثل روزهای گذشته ملی‌پوشان استقلال، بازیکنان امید، ریوالدو، مگویان، محمد نوازی، سیروس دین‌محمدی و مجید صالح غایب بودند. 

* این تمرین زیر نظر مستقیم پرویز مظلومی برگزار شد که قسمت تمرین آبی‌پوشان انجام کارهای استقامتی، دوهای سرعتی و تمرین تاکتیکی بود. در یکی از آیتم‌ها بازیکنان به ۳ گروه تقسیم شدند که این ۳ گروه علاوه بر دفاع کردن کار بازیسازی و حمله به دروازه را نیز برعهده داشتند. در این آیتم جدید مظلومی بارها به بازیکنانش نکات موردنظر را گوشزد می‌کرد. 

* پیش از اینکه تمرین آغاز شود، کرار جاسم به سمت پرویز مظلومی رفت تا به او بگوید در کنارش بایستد و عکس یادگاری بگیرد. ظاهرا یکی از اقوام کرار جاسم به همراه این بازیکنان به تمرین آمده بود و این درخواست از جانب او مطرح شده بود. 

* هنگامی که بازیکنان دوهای استقامتی را انجام می‌دادند صدای بازیکنان که فریاد می‌زدند شنیده می‌شد.

* بهتاش فریبا که در لیگ دهم و یازدهم در کنار پرویز مظلومی مربی آبی‌پوشان بود امروز میهمان تمرین بود و مورد استقبال بازیکنان، منصور پورحیدری و پرویز مظلومی قرار گرفت.

* دروازه‌بان‌های استقلال پیش از اینکه تمرین تاکتیکی آغاز شود زیر نظر حسین ترابپور به تمرین اختصاصی پرداختند.

* از تمرین آبی‌پوشان استقبال کمی به عمل آمد و تنها ۱۰ هوادار از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند.

* در تمرین امروز بازیکنانی چون حنیف عمران‌زاده، وحید طالب‌لو و مهدی رحمتی عملکرد خوبی داشتند و مورد تشویق کادرفنی قرار گرفتند. 

* از سوی تدارکات استقلال ۲ جعبه شیرینی میان بازیکنان پخش شد.

* هنگامی که تمرین به پایان رسید پرویز مظلومی به سمت بهتاش فریبا و منصور پورحیدری رفت و دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. 

* ظاهرا با توجه به جلسه امروز ریوالدو با مسئولان باشگاه استقلال قرار بود این بازیکن در تمرین حضور یابد اما خبری از این بازیکن نشد. 

* تمرینات استقلال فردا نیز پیگیری می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.