مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۸ امروز (یکشنبه) در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد.

* مثل روزهای گذشته ملی‌پوشان استقلال، بازیکنان امید، ریوالدو، مگویان، محمد نوازی، سیروس دین‌محمدی و مجید صالح غایب بودند. 

* این تمرین زیر نظر مستقیم پرویز مظلومی برگزار شد که قسمت تمرین آبی‌پوشان انجام کارهای استقامتی، دوهای سرعتی و تمرین تاکتیکی بود. در یکی از آیتم‌ها بازیکنان به ۳ گروه تقسیم شدند که این ۳ گروه علاوه بر دفاع کردن کار بازیسازی و حمله به دروازه را نیز برعهده داشتند. در این آیتم جدید مظلومی بارها به بازیکنانش نکات موردنظر را گوشزد می‌کرد. 

* پیش از اینکه تمرین آغاز شود، کرار جاسم به سمت پرویز مظلومی رفت تا به او بگوید در کنارش بایستد و عکس یادگاری بگیرد. ظاهرا یکی از اقوام کرار جاسم به همراه این بازیکنان به تمرین آمده بود و این درخواست از جانب او مطرح شده بود. 

* هنگامی که بازیکنان دوهای استقامتی را انجام می‌دادند صدای بازیکنان که فریاد می‌زدند شنیده می‌شد.

* بهتاش فریبا که در لیگ دهم و یازدهم در کنار پرویز مظلومی مربی آبی‌پوشان بود امروز میهمان تمرین بود و مورد استقبال بازیکنان، منصور پورحیدری و پرویز مظلومی قرار گرفت.

* دروازه‌بان‌های استقلال پیش از اینکه تمرین تاکتیکی آغاز شود زیر نظر حسین ترابپور به تمرین اختصاصی پرداختند.

* از تمرین آبی‌پوشان استقبال کمی به عمل آمد و تنها ۱۰ هوادار از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند.

* در تمرین امروز بازیکنانی چون حنیف عمران‌زاده، وحید طالب‌لو و مهدی رحمتی عملکرد خوبی داشتند و مورد تشویق کادرفنی قرار گرفتند. 

* از سوی تدارکات استقلال ۲ جعبه شیرینی میان بازیکنان پخش شد.

* هنگامی که تمرین به پایان رسید پرویز مظلومی به سمت بهتاش فریبا و منصور پورحیدری رفت و دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. 

* ظاهرا با توجه به جلسه امروز ریوالدو با مسئولان باشگاه استقلال قرار بود این بازیکن در تمرین حضور یابد اما خبری از این بازیکن نشد. 

* تمرینات استقلال فردا نیز پیگیری می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.