سرمربی لیورپول از شکست برابر وستهام بسیار ناراحت و ناامید است، با این حال به هوادارن تیمش قول داد که در دیدارهای آینده بهتر ظاهر خواهند شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از BBC، لیورپول در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شکست بسیار تلخی را متحمل شد. این تیم که در فصل جاری نتایج خوبی کسب کرده و در سه بازی هفت امتیاز جمع آوری کرده بود، در آنفیلد از وستهام پذیرایی کرد و در نهایت با سه گل بازی را واگذار کرد تا هواداران این تیم ناراحت و بهت زده به خانه برگردند.

برندان راجرز بعد از بازی گفت: باید اعتراف کنم که از این شکست بسیار ناراحت هستم و احساس ناامیدی می‌کنم. گل نخست همه چیز را به هم ریخت. می‌توانستیم مانع از این گل شویم. این گل باعث شد تا حریف روحیه بگیرد و در نهایت هم این نتیجه را به دست آورد.

راجرز ادامه داد: با ۱۰ نفره شدن شرایط برای ما بسیار سخت شد. اخراج فیلیپه کوتینیو نقشه‌های ما را به هم ریخت و تقریبا امید بازگشت به بازی را از بین برد اما این دلیل نمی‌شود در کارهای دفاعی بد ظاهر شویم. می‌خواهم به همه بگویم که لیورپول با این بازی‌ها نمی‌تواند قهرمان شود. باید برای قهرمانی بهتر از این ظاهر شویم.

راجرز که چهارمین فصل حضورش در لیورپول را پشت سرمی گذارد در ادامه گفت: در دیدار برابر وستهام اصلا بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. احساس بسیار بدی دارم. واقعا از این نمایش بسیار بد ناراحتم. اصلا انتظار چنین شکستی را نداشتیم. بسیار ناامیدم اما باید به مسیر ادامه دهیم و نهایت تلاشمان را به کار گیریم تا در بازی‌های آینده جبران کنیم و دیگر چنین اشتباهاتی نداشته باشیم.

لیورپول در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس کار بسیار سختی پیش رو دارد چرا که باید در خانه منچستریونایتد به میدان برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.