قائم مقام باشگاه راه آهن گفت: با توجه به برنامه‌هایی که داریم برای پرداخت دیون قبلی باشگاه مشکلی نداریم.

عبدالصمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اظهارنظر وکیل برخی بازیکنانی که از باشگاه راه آهن طلب دارند و مدعی شده با توجه به اعلام بضاعت مالی مالک باشگاه اگر بدهی های قبلی را پرداخت نکنند کسر امتیاز خواهند شد اعلام کرد: آرش شکرریز از دوستان من است و طبعا باید پیگیر مطالبات موکلانش باشد اما لازم است بگویم اتفاقا ما خودمان از پرداخت بدهی ها استقبال می کنیم و برای این امر هم هیچ مشکلی نداریم.

قائم مقام باشگاه راه آهن ادامه داد: اگر چه بحث کسر امتیاز از تیم ها می تواند مربوط به احکام جدید انضباطی باشد و چه خوب است که این قانون اجرایی شود تا بدهی های انباشته و رسوب شده باشگاه‌ها تعیین تکلیف گردد اما اولا ما بدهی مربوط به این دوره موردنظر آیین نامه نداریم ثانیا پرداخت دیون طبق مبایعه نامه تنظیمی با دادستانی مستلزم طی فرایند حسابرسی است که دوستان حسابرس رسمی دادگستری مشغول استخراج حساب‌ها هستند و ثالثا گر حکم شود که مست گیرند در شهر هرآنچه هست گیرند و چنانچه بنا بر کسر امتیاز باشد فکر کنم تیم های زیادی هستند که باید در ابتدای صف کسر امتیاز قرار بگیرند و شاگرد اول کلاس بدهکاران هستند.

معاون حقوقی باشگاه راه‌آهن تصریح کرد:اینکه گفته اند چون مالک باشگاه راه آهن بضاعت مالی خوبی دارد باید درصورت عدم پرداخت دیون این تیم کسر امتیاز شود به نظر جالب نیست. بله. باشگاه ما بضاعت مالی مشخصی دارد و طبق همین بضاعت هم بودجه باشگاه تنظیم و برخلاف برخی شرکت‌ها که با هیاهو و ریخت و پاش وارد فوتبال می شوند ما با بودجه ای معقول و با برنامه ریزی هیات مدیره و مدیرعامل و سرمربی تیم بدون اینگونه هیاهوها پا به وادی فوتبال نهاده ایم و دنبال برنامه های پایه ای و ریشه ای هستیم. نباید با اینگونه بحث ها بخش خصوصی را فراری دهیم.

ابراهیمی درباره شایعه حضور فرهادکاظمی در پرسپولیس گفت: در مورد این مباحث هم مدیرعامل و هم خود سرمربی ما تکذیب کرده اند اما جهت تکمیل حرف‌ها کافی است عصرها از ساعت ۱۵ سری به اکباتان بزنید تا ببینید فرهادکاظمی و همکارانش چگونه حتی تمرین تیم امید باشگاه را زیرنظر دارند و با عشق و علاقه کار می کنند.این عملکرد نشان دهنده جدایی است؟ من نه از جایگاه فعلی ام در باشگاه که به عنوان مشاور مالک باشگاه می گویم فرهادکاظمی با مطالعه انتخاب شده و با او به اهدافی بالاتر از یکسال فکر می کنیم.

وی درپایان در خصوص برخورد سرد مدیران راه آهن و علی دایی در بازی با صبا گفت: علی دایی برادر بزرگتر من است ولی اصلا او را قبل از بازی ندیدیم و بعد از بازی هم برای شرکت در یک جلسه خیلی زود ورزشگاه را ترک کردیم. من و آقای رحیمی در جایگاه ویژه بودیم و قبل از آن فقط محمد دایی را دیدیم که اتفاقا خیلی هم برخورد خوب و صمیمی داشتیم. ارادت و دوستی ما با علی دایی ارتباطی به فوتبال ندارد که قرار باشد در محیط فوتبال سرد یا گرم شود و برای او و تیمش آرزوی موفقیت داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.