کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم هندوراسی پرسپولیس با بیان اینکه نیمکت‌نشینی شانس ملی‌پوش شدنش را به ۵۰ درصد رسانده، گفت: بعد از دیدار با ذوب‌آهن سرمربی تیم ملی با من تماس گرفت و دلیل بازی نکردنم را پرسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جری بنسون در دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن به بازی گرفته نشد و این در حالی بود که مهاجمان این تیم در مسابقه روز پنجشنبه فرصت‌های متعدد گلزنی را از دست دادند. بنسون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص نیمکت‌نشینی‌اش و آخرین وضعیت خود در پرسپولیس به سؤالات پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: انتظار می‌رفت در بازی با ذوب‌آهن به میدان بروی ...

بازی نکردن من  تصمیمی بود که سرمربی تیم اتخاذ کرد و برایم قابل‌احترام است.

تسنیم: شاید در بازی با سپاهان نتوانسته بودی انتظارات برانکو را برآورده سازی؟

در بازی با سپاهان فقط ۱۰ دقیقه در میدان بودم و در این مدت خیلی کم توپ به من رسید و فرصت گلزنی هم نداشتم.

تسنیم: برانکو قبل از بازی با ذوب‌آهن اعلام کرده بود که تو برای رسیدن به شرایط مطلوب نیاز به شش هفته زمان داری، آیا همین‌طور است؟

من هم‌اکنون در شرایط مناسب قرار دارم و هر تصمیمی که سرمربی تیم اتخاذ کند، تابع آن خواهم بود. این سرمربی تیم است که تشخیص می‌دهد بازیکن در چه شرایطی به کار تیم می‌آید و من منتظر اعتماد برانکو هستم.

تسنیم: اگر در بازی با ذوب‌آهن به میدان می‌رفتی می‌توانستی یکی از چند موقعیت ایده‌آل همبازیان خود را به گل تبدیل کنی‌؟

فوتبال این نیست که شما بیرون بنشینی و ادعا کنی اگر در میدان بودم همه کار می‌کردم. بعضی وقت‌ها شانس با بازیکن یار نیست و توپ همیشه آنجایی که هدف‌گذاری می‌کنید، نمی‌رود. من کاملاً مهاجمان پرسپولیس را که بازیکنانی توانمند هستند، درک می‌کنم. آنها بیشتر از همه ناراحت هستند که چرا ضربات‌شان به گل تبدیل نشد.

تسنیم: پرسپولیس در شرایط خوبی به سر نمی‌برد، فکر می‌کردی در شروع لیگ سه باخت بیاورید؟

مسئولیت این شکست‌ها بر عهده همه ماست و این مسئولیت را داریم که تیم را از این وضعیت خارج کنیم. همه باید دست به دست هم بدهیم و برای بالا کشیدن تیم نهایت تلاش خود را انجام دهیم. هنوز در ابتدای راه قرار داریم و فرصت برای جبران نتایج زیاد است. چهار بازی گذشته باید به فراموشی سپرده شود و فقط به بازی بعد فکر کنیم.

تسنیم: جو ورزشگاه آزادی را در بازی با ذوب‌آهن چطور دیدی؟

جو خیلی خوبی بود و هواداران  به بهترین شکل تیم را حمایت می‌کردند. آنها دوست داشتند ما بازی را ببریم، اما این اتفاق رخ نداد. شخصاً از تشویق‌های تماشاگران انرژی مثبت گرفتم و انگیزه‌ام برای ادامه بازی‌ها چند برابر شد.

تسنیم: نیمکت‌نشینی تو را آزار نمی‌دهد؟

نیمکت‌نشینی باعث خواهد شد شانس حضور در اردوی تیم ملی را از دست بدهم. سرمربی تیم ملی کشورم انتظار داشت در بازی با ذوب‌آهن به میدان بروم و حتی بعد از این بازی با من تماس گرفت و پرسید که چرا بازی نکردم. جایگاه من در تیم ملی هندوراس نسبتاً خوب است و اگر در بازی با فولاد ۳۰ تا ۴۰ دقیقه بازی کنم حتماً به اردوی آینده تیم ملی دعوت خواهم شد. البته الان شانس دعوت شدنم فقط ۵۰ درصد است و همه چیز به بازی آینده تیمم بستگی دارد.

تسنیم: از شرایط خودت در ایران راضی هستی؟

متأسفانه هنوز در هتل زندگی می‌کنم و باشگاه منزلی برای من اجاره نکرده است. ضمن اینکه هنوز هیچ پولی از باشگاه دریافت نکرده‌ام و امیدوارم شرایط به زودی تغییر کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.