مهاجم اسپانیایی جدید چلسی پیش از آغاز رسمی کارش در جمع شاگردان ژوزه مورینیو به نیوکمپ برمی‌گردد تا با قهرمان اروپا وداع کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از آس، پدرو رودریگس، مهاجم اسپانیایی که هفته گذشته با قراردادی ۲۷ میلیون پوندی، بارسلونا را به مقصد چلسی ترک کرد، فردا (دوشنبه) به ورزشگاه نیوکمپ برمی‌گردد تا ضمن حضور در یک کنفرانس خبری، با هم‌تیمی‌های پیشین خود به‌طور رسمی خداحافظی کند.

پدرو در تمام مدت برگزاری اردوی پیش‌فصل کاتالان‌ها در کنار قهرمان فصل گذشته لیک قهرمانان اروپا تمرین کرد و حتی در سه بازی رسمی این تیم در سوپرجام اروپا و اسپانیا به میدان رفت. او امیدوار بود که با انجام آخرین تلاش‌هایش بتواند لوئیس انریکه را برای بازگرداندن وی به ترکیب اصلی بارسا متقاعد کند، اما در نهایت به هدف خود نرسید و تصمیم گرفت به تیمی ملحق شود که به او فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی‌اش بدهد.

پدرو که سال ۲۰۰۸ اولین بازی‌اش را برای بارسلونا انجام داد، ۳۲۱ بازی برای کاتالان‌ها انجام داد و ۹۹ گل هم به ثمر رساند که یکی از آنها سه هفته پیش در سوپرجام اروپا بود که مسبب پیروزی ۵ بر ۴ بارسا برابر سویا شد.

پدرو برای به دست آوردن فرصت بیشتر بازی به تیمی پیوسته است که در خط حمله‌اش مهاجمانی مانند دیه‌گو کاستا، رادامل فالکائو و لوئی رمی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.