سر مربی سیاه‌جامگان گفت: بارسلونا هم در صورت اولین حضورش در لیگ برتر نمی‌تواند ادعای قهرمانی داشته باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رسول خطیبی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و نفت اظهار داشت: قطعاً ما برای کسب ۳ امتیاز وارد میدان می‌شویم. در دو هفته گذشته چهار تا ۴۵ دقیقه متفاوت داشتیم که در هر نیمه بهتر می‌شدیم. در بازی با استقلال ۷ بازیکن ما رنگ لیگ برتر را ندیده بودند و من خودم مشاهده کردم که در بازی با استقلال اهواز این موضوع حل شده بود. فردا اولین ۳ امتیاز سیاه‌جامگان در لیگ برتر را کسب می‌کنیم.

وی درمورد اینکه منصوریان اعلام کرده، سیاه‌جامگان انتحاری بازی می‌کنند،‌تصریح کرد: من احترام خاصی برای منصوریان قائلم. او بهترین مربی ایران است، اما ساختار نفت به گونه‌ای است که هر مربی که در این باشگاه حاضر می‌شود، می‌تواند نتیجه بگیرد، حالا قرعه به نام منصوریان افتاده است. اینکه سرمربی نفت می‌گوید ما انتحاری بازی می‌کنیم، نظر اوست. قطعاً دنبال بازی خوب هستیم.

خطیبی درمورد اینکه چرا از هافبک برزیلی تیمش استفاده نمی‌کند، تأکید کرد:‌ او بازیکن با کیفیتی است، اما هنوز با فوتبال ایران آشنا نشده است. در فوتبال ایران زد‌وخورد زیادی وجود دارد و بازی فیزیکی انجام می‌شود. بازیکن ما تکنیکش خوب است و او را به ورزشگاه آوردم تا با شرایط آشنا شود. اگر شرایط مهیا باشد فردا به او میدان خواهم داد.

سرمربی سیاه‌جامگان درمورد حضور بازیکن دیگر برزیلی در تمرینات این تیم گفت: قول می‌دهم سیاه‌جامگان طی یکی، دو سال آینده نسل جدیدی را به فوتبال معرفی کند که این اتفاق ۸-۷ سال پیش در مشهد رخ داد. ما نباید بازیکن خارجی زیاد بیاوریم و همین بازیکنان مشهدی می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. بازیکن برزیلی هم که در تمرینات ما حاضر شد در حیطه کاری ما قرار نداشت.

خطیبی در خصوص اینکه او در تراکتورسازی و در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفت، اما در سیاه‌جامگان تاکنون نتوانسته این کار را انجام دهد،‌ گفت: تراکتورسازی هدفش از قبل مشخص بود و برای قهرمانی تلاش می‌کرد، اما درمورد سیاه‌جامگان که اولین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند نمی‌توان این ادعا را کرد. سیاه‌جامگان که هیچ،‌ بارسلونا هم نمی‌تواند در صورت اولین تجربه‌اش چنین ادعایی کند. اگر مردم مشهد صبر داشته باشند و حمایت کنند ما نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.