کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع تیم فوتبال رم که از بازگشت به دوران اوج دوران بازیگری‌اش ناامید شده، قصد دارد کفش‌هایش را آویزان کند و در حوزه‌های دیگری مرتبط با فوتبال فعالیت کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدریکو بالزارتی، مدافع ۳۳ ساله جالوروسی قرار است ظرف امروز (چهارشنبه) یا فردا خبر بازنشستگی‌اش را اعلام کند اما این به منزله پایان ارتباط او با دنیای فوتبال نخواهد بود و او همچنان در پشت صحنه به فعالیت‌های فوتبالی خود ادامه می‌دهد.

بالزارتی به خاطر مصدومیت از ناحیه لگن، در دو فصل گذشته بیشتر در حال استراحت و گذراندن دوران بوده است تا بازی در زمین فوتبال و به همین دلیل فصل گذشته تنها یک بار به میدان رفت.

مدافع ایتالیایی جالوروسی پیش از این اعلام کرده بود که مصدومیتش ممکن است به دوران بازیگری او پایان دهد و ظاهراً اکنون او به این نتیجه رسیده است که باید کفش‌ها را آویزان کند، البته او قصد دارد به عنوان دستیار والتر ساباتینی، مدیر ورزشی باشگاه رم به فعالیت خود ادامه دهد.

مدافع پیشین یوونتوس، فصل گذشته در آخرین هفته سری A که با شکست ۲ بر یک رم مقابل پالرمو همراه بود، ۹۰ دقیقه تمام در میدان حضور داشت اما به نظر می‌رسد که او شکست در نبرد با مصدومیتش را پذیرفته و می‌خواهد به دوران بازیگری‌اش پایان دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.