مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم بتوانم روند گلزنی‌ام را در لیگ هم ادامه بدهم، چون می‌خواهم آقای گل لیگ شوم.

مهدی طارمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اولین گلش برای پرسپولیس، بازی روز پنجشنبه سرخپوشان برابر سپاهان، رقابتش با علیپور و جری بنسون و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

تسنیم: ابتدا در مورد اولین گلت برای پرسپولیس صحبت کن.

خوشحالم از اینکه توانستم در اولین بازی خودم برای پرسپولیس در فصل جدید اولین گلم را بزنم. امیدوارم بتوانم همین روند را در ادامه لیگ هم داشته باشم، چون می‌خواهم آقای گل لیگ شوم.

تسنیم: بعد از گلی که به استقلال خوزستان زدی، در وسط زمین حالت بد شد.

ما ۱۰ نفره بودیم و در آن موقع هم فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم. واقعاً‌ همه خسته شده بودیم و دیگر جانی برای دویدن و بازی کردن نداشتیم. شاید باورتان نشود، اما در آن شرایط آب‌وهوایی نفس‌مان بالا نمی‌آمد.

تسنیم: اولین باخت پرسپولیس هم خیلی زود اتفاق افتاد ...

باخت به استقلال خوزستان کاملاً اتفاقی بود، ما به کارهای تاکتیکی حریف نباختیم. آب‌وهوای بد و البته نوع قضاوت داور در باخت ما خیلی اثر داشت. شاید اگر ترکی بازیکن حریف را اخراج می‌کرد روند بازی چیز دیگری می‌شد. الان هم اتفاق خاصی رخ نداده و تازه ابتدای فصل است.

تسنیم: در مورد بازی روز پنجشنبه با سپاهان چه صحبتی داری؟

بازی با سپاهان سخت است، اما خیلی امیدواریم که بتوانیم این تیم را در خانه‌اش شکست دهیم.

تسنیم: با حضور علیپور و آمدن جری بنسون رقابت در نوک خط حمله پرسپولیس دشوار شده است؟

ببینید واقعاً فرقی نمی‌کند که چه کسی به زمین برود و چه کسی هم گل بزند، مسلماً همه ما می‌خواهیم برای پرسپولیس بازیکن مثمرثمری باشیم. ما بازیکن پرسپولیس هستیم و هدف‌مان موفقیت تیم است.

تسنیم: ظاهراً برانکو می‌خواهد از تو در پست پشت مهاجم استفاده کند.

من فصل گذشته در چهار پست برای پرسپولیس بازی کردم، هم مهاجم نوک بودم، هم پشت مهاجم و هم مهاجم چپ و راست. با این شرایط مشکلی برای بازی کردن در پست پشت مهاجم ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.