تبریز - سرمربی تیم تراکتورسازی با بیان اینکه برای رسیدن به شرایط آرمانی خیلی کار نیاز است که انجام دهیم، گفت: تراکتورسازی هنوز اول راه است.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی اولیویرا شامگاه جمعه بعد از پیروزی تیمش برابر گسترش فولاد در نشست خبری با بیان اینکه تیمم به هماهنگی کامل نرسیده است، افزود: باید بیشتر تمرین و کار کنیم، امروز بیشتر بازیکنان جدید بودند و برای رسیدن به هماهنگی های لازم هنوز نیاز به زمان داریم.

وی با اشاره به اینکه دربی تبریز هیجان و گل های زیادی داشت، ادامه داد: ما از این نتیجه سه بر یک برابر تیم باتجربه گسترش فولاد تبریز خوشحال هستیم ولی به هیچ وجه این موضوع باعث نمی شود که بی خیال شویم.

سرمربی تیم تراکتورسازی با بیان اینکه همه مربیان از بازیکنان انتظار دارند که بازی خوبی ارائه دهئد، گفت: امروز مقابل یک تیم با انگیزه بازی کردیم، می دانستیم بازی بسیار سختی خواهیم داشت و توانستیم پیروز میدان شویم.

تونی با اشاره به اینکه گسترش فولاد تیم خوبی است که می تواند با گذشت زمان به هماهنگی بیشتری نیز برسد، افزود: ما شناخت خوبی داشتیم از آنها ولی در مقابل کمالوند نیز از بازیکنان ما به خوبی شناخت داشت.

وی با تاکید بر اینکه ما در شروع لیگ هستیم و باید بیشتر تلاش کنیم، گفت: این بازی دیگر تمام شد و از امشب دیگر به بازی برابر راه آهن فکر می کنم و باید در آن بازی نیز دست پر از میدان خارج شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.