اهواز - سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: سیاه جامگان آن‌گونه که ما برنامه ریزی کردیم در برابر تیم ما ظاهر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش بختیاری زاده جمعه شب پس از پیروزی تیمش در برابر سیاه جامگان مشهد در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: ۳۵ سال است که خبرنگاران استان خوزستان به من و خانواده ام، لطف می کنند و جا دارد روز خبرنگار را به آنها تبریگ بگویم.

وی افزود: واقعا در ۱۰ روز تیمی را بستن و روانه مسابقات لیگ برتر کردن کار سختی است ولی ما در این مدت فشار وحشتناکی را تحمل کردیم تا بتوانیم تیم را آماده حضور در رقابت های لیگ برتر کنیم.

بختیاری زاده عنوان کرد: واقعا برای من تعجب برانگیز است که در این مدت بازیکنان تیم ما تا این اندازه صمیمی و همدل در کنار هم بازی می کنند به گونه ای که امروز موفق شدیم اولین سه امتیاز این فصل خود را دشت کنیم.

سرمربی تیم استقلال اهواز تصریح کرد: رسانه ها و هواداران از ما حمایت کنند تا بتوانیم تا هفته های هشتم و نهم به هماهنگی و آمادگی لازم دست پیدا کنیم.

بختیاری زاده در خصوص اعتراض مربی سیاه جامگان به داور نیز گفت: نمی توانم به داور اعتراض کنم زیرا قاضی میدان، داور است و من به خود حق اعتراض به عملکرد داور را نمی دهم. تا آخر لیگ برتر اگر اعتراضی از بختیاری زاده در خصوص داور شنیدید توی چشمم بزنید.

وی در مورد اینکه مربی سیاه جامگان عقیده داشت که از استقلال اهواز بهتر بودند نیز اظهار کرد: خطیبی مربی جوانی است ولی عقب نشینی ما در این بازی تاکتیکی بود و اگر با تجربه تر بودیم می توانستیم در دقایق آخر روی ضد حملات گل بزنیم. سیاه جامگان آنگونه که ما خواستیم در این دیدار بازی کرد و نباید گفت که آنها بهتر از ما بودند.

بختیاری زاده ادامه داد: تعصب خاصی به خوزستان دارم و تیم استقلال اهواز را متعلق به بچه های پاک و متعصب لشکرآباد، ملاشیه و رفیش می دانم به همین دلیل از دل و جان برای این تیم مایه می گذارم تا در لیگ موفق عل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال اهواز و سیاه جامگان مشهد شامگان جمعه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با با یک گل استقلال اهواز به سود این تیم به پایان رسید. تک گل این بازی را محمد غلامی در دقیقه ۵۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.