سرمربی میلان از هدف این تیم در فصل جدید سری A گفت. او تاکید کرد که تیمش آماده است و در شرایط خوبی قرار دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت یورو اسپورت، میلان با سرمربی جدید خود میهایلوویچ در فصل آمادگی تابستانی عملکرد خوبی داشته و هواداران این تیم تا حدودی امیدوار شده‌اند که با این مربی جوان در فصل جدید نتایج درخشانی را به دست آورند و دو فصل کابوس‌وار اخیر خود را به فراموشی بسپارند.

میلان در فصل جابه‌جایی تابستانی چند بازیکن خوب را جذب کرده است. قرار است که این تیم ایتالیایی در جام "آ او دی" که قرار است در آلیانس آره‌نا و با حضور چهار تیم بایرن، تاتنهام، میلان و رئال‌مادرید برگزار شود، شرکت کند.

سرمربی میلان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر بایرن درباره اهداف خود با روسونری در آغاز فصل جدید صحبت کرد و گفت: به خوبی می‌دانم که در فصل جدید کار بسیار سختی پیش رو داریم؛ چرا که همه تیم‌ها از آمادگی بالایی برخودار هستند و در فصل جابه‌جایی تابستانی به خوبی خود را تقویت کرده‌اند. ما هم تیم خوبی شده‌ایم و آماده شروع فصل جدید هستیم. هدف ما در فصل جدید این است که در بین سه تیم نخست باشیم.

او ادامه داد: میلان نشان داده است که در شرایط خوبی قرار دارد. در بازی‌های دوستانه امیدوارانه ظاهر شدیم. می‌توانیم در جام آ او دی نیز عملکرد خوبی از خود نشان دهیم اما باید تاکید کنم که بازی برابر بایرن آماده اصلا آسان نیست.

میهایلوویچ درباره فروش قسمتی از سهم میلان به یک تاجر تایلندی گفت: این سوالات را باید از گالیانی و یا برلوسکنی بپرسید. تنها می‌توانم بگویم که چنین خبری من را خوشحال کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.