دیدار تیم‌های رئال مادرید و تاتنهام و رویارویی بیل با تیم سابق خود از عناوین اصلی روزنامه‌های ورزشی امروز اسپانیاست.

به گزارش ایسنا، روزنامه مارکا تیتر نخست خود را به گرت بیل اختصاص داده و نوشته است: امشب تیم‌های رئال مادرید و تاتنهام به مصاف هم می‌روند که تنها از ۳ مهاجم رئال مادرید بیل در این بازی حضور دارد. بنتیس درباره بازیکن سابق تاتنهام گفت: بیل بازیکن توانمندی است و فصل خوبی را پیش رو خواهد داشت. امکان حضور آسنسیو در بازی امشب وجود دارد.

ضعف دفاعی بارسلونا از عناوین این روزنامه است. بارسلونا با دو گلی که در بازی گذشته دریافت کرد در رتبه دوم ضعیف‌ترین تیم‌های تابستانی قرار گرفت.

انتقاد مطبوعات آلمانی از عملکرد و شیوه مربی‌گری گوآردیولا از عناوین دیگر مارکا است.

بیل در عنوان نخست روزنامه آ اس نیز دیده می‌شود. رونالدو و بنزما به دلیل مصدومیت در دیدار رئال مادرید و تاتنهام حضور ندارند.

آ اس به عصبانیت گوآردیولا از انتقاد مطبوعات از شیوه مربیگری او اشاره دارد. همچنین به دیدار تیم‌های میلان و بایرن مونیخ اشاره کرد.

دیدار دوم دوستانه آتلتیکو مادرید در چین از عناوین این روزنامه است. گریزمان و تورس از ابتدا به میدان می‌روند.

تیتر نخست روزنامه موندو دپورتیوو به ماسکرانو، پدرو، آدریانو و جرسون اختصاص دارد. آینده این ۴ بازیکن هنوز مشخص نیست. مدیر برنامه آدریانو با رم وارد مذاکره شد. آدریانو علاقمند تیم ایتالیایی است. با جدایی دی‌ماریا از منچستریونایتد حضور پدرو در شیاطین سرخ نزدیک‌تر شد. یونتووس خواهان ماسکرانو است اما او به باشگاه وفادار است و از تیم جدا نمی‌شود. جرسون نیز از رم پیشنهاد دارد.

این روزنامه به حضور دوباره سه مهاجم بارسلونا در گمپر اشاره دارد. مسی، نیمار و سوآرس فردا در نوکمپ حضور خواهند داشت.

عنوان نخست روزنامه اسپورت به جرسون اختصاص دارد. این بازیکن پیشنهاد رم را رد کرد و در روزهای آینده با بارسا قرارداد امضا می‌کند. بازیکن برزیلی تا زمستان با تیم اول بارسا تمرین می‌کند و پس از آن انریکه درباره او تصمیم‌گیری می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.