عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: همه پیشکسوتان پرسپولیسی عضو کمیته فنی باشگاه هستند و به ضرورت افراد مختلف به جلسات دعوت می‌شوند.

محمدرضا زادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضورش در کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: من جزء کمیته فنی نیستم بلکه همه کسانی که در تیم فوتبال پرسپولیس در همه ادوار بازی کرده‌اند عضو این کمیته هستند که به ضرورت از پیشکسوتان مختلف دعوت به عمل می‌آید تا در جلسه کمیته فنی حاضر شوند اما تا به حال ضرورتی احساس نشده که این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: همانطور که گفتم همه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس عضو کمیته فنی هستند و در هر جلسه افراد جدید به این کمیته دعوت می شوند که البته این کمیته با چند نفر مدیریت می‌شود و علی‌اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه به عنوان رئیس این کمیته فعالیت می‌کند.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که وظیفه کمیته فنی این باشگاه چیست، اظهار داشت: ما وظیفه داریم که نقطه نظرات مربی را بشنویم و مربی تیم در این کمیته احساس امنیت کند. او باید در این کمیته حرف‌هایی بزند که شاید نتواند جای دیگری آنها را مطرح کند. البته همانطور که گفتم اگر ضرورت باشد این کمیته تشکیل خواهد شد.

زادمهر درباره اینکه جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس چه زمانی تشکیل می‌شود،‌خاطرنشان کرد:‌هر گاه ضرورتی ایجاد شود به ما دستور جلسه داده می شود اما الان این ضرورت وجود ندارد.

وی درباره اینکه موضوع اسپانسر پرسپولیس چه زمانی مشخص خواهد شد، گفت:‌ گزینه‌هایی در این زمینه وجود دارد اما به هر حال باید شرایط باشگاه لحاظ شود. شروط اصلی باشگاه پرسپولیس این است که هر اسپانسری که امکانات و پول بیشتری بدهد را می‌پذیریم مثل اینکه شما بخواهید کالایی را بفروشید و قطعا هر کسی که پول بیشتری بدهد می‌تواند صاحب آن کالا شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.