هافبک بلژیکی ولفسبورگ تأکید کرد اگر روزی به لیگ برتر بازگردد به این خاطر نخواهد بود که خود را به چلسی و البته ژوزه مورینیو اثبات کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچسترسیتی اطمینان دارد که پیش از به پایان رسیدن فصل نقل‌وانتقالات تابستانی ۲۰۱۵ می‌تواند هافبک ۲۴ ساله ولفسبورگ را به خدمت بگیرد. کلاوس آلوفس، مدیر ورزشی تیم فوتبال ولفسبورگ که پیش از این عنوان کرده بود این باشگاه در تابستان سال جاری برنامه‌ای برای فروش دی‌بروین ندارد، در تازه‌ترین اظهارنظر خود عنوان کرده که اگر پیشنهاد خوبی برسد، ولفسبورگ به آن فکر خواهد کرد.

کوین دی‌بروین با اشاره به اینکه نمی‌تواند باشگاه ولفسبورگ را مجبور به فروش خود کند، گفت: به عنوان بازیکن تاکنون مشکلی برای باشگاه درست نکرده‌ام و از این به بعد هم قصد چنین کاری را ندارم. به نظر من طرفین همیشه باید به هم احترام بگذارند و این بهترین راه‌حل است.

وی در خصوص آینده حرفه‌ای خود عنوان کرد: نمی‌توان علاقه‌مندی تیم‌ها به بازیکنان مدنظرشان در جهان فوتبال را نادیده گرفت، اما فعلاً نشنیده‌ام که پیشنهادی جدی برای جذب من به باشگاه والفسبورگ شده باشد. البته اگر پیشنهادی داشته باشم، به آن گوش فرا خواهم داد، ولی باز هم تأکید می‌کنم که تا به این لحظه پیشنهادی نداشته‌ام.

کوین که در ژانویه ۲۰۱۴ پس از انجام ۹ بازی برای چلسی در ازای ۱۸ میلیون پوند به ولفسبورگ پیوست، تصریح کرد: اگر قرار باشد روزی برای بازی به لیگ برتر برگردم برای اثبات خودم در این لیگ این کار را نخواهم کرد. اگر روزی به انگلیس بازگردم تنها به این خاطر خواهد بود که لیگ برتر گزینه خوبی برای من و البته خانواده‌ام است.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظرش چقدر در بازار نقل‌وانتقالات می‌ارزد، اظهار داشت: پاسخ دادن به این پرسش سخت است. نمی‌توان رقم دقیقی را در این مورد عنوان کرد و این تیم‌ها هستند که به بازیکنان به اندازه‌ای که می‌ارزند، پول می‌پردازند. ۱۸ ماه پیش گفته می‌شد ارزش من ۱۰ میلیون یوروست، اما به یکباره ارزش من به ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو رسید. احتمالاً ارزش من چیزی در این حدود خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.