کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در حالی که فدراسیون فوتبال ربطی به تحریم‌های بین‌المللی نداشت اما کی‌روش در این شرایط بارها از ایران دفاع کرد.

محمود اسلامیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط کی‌روش و غیبت سرمربی پرتغالی تیم ملی گفت: کی‌روش یک مربی بین‌المللی است و با حضور چند ساله در فوتبال ایران به خوبی با فضای فوتبال کشور شناخت کافی پیدا کرده است، ضمن اینکه او با فرهنگ کشور و خلق و خوی مردم ایران نیز شناخت لازم را به دست آورده است.

وی ادامه داد: در حالی که فدراسیون فوتبال ربطی به تحریم‌های بین‌المللی نداشت اما کی‌روش در این شرایط بارها از ایران دفاع کرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش عملکرد خوبی در تیم ملی داشته و هرکسی دیگر هم اگر بخواهد در این شرایط به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود، سال‌ها طول می‌کشد تا بخواهد با فضای فوتبال ایران آشنا شده و بخواهد تجربیاتی که کی‌روش در طول این سال‌ها به دست آورده را کسب کند. بنابراین باید کمک کنیم مشکلات کی‌روش را حل کرده و از حمایت کنیم.

اسلامیان در مورد خصوصی‌سازی در فوتبال ایران گفت: یا راه صد ساله‌ای که همه باشگاه‌های خصوصی رفته‌اند اشتباه است یا اینکه واقعا راه درست است و ما اشتباه می‌کنیم.

وی تأکید کرد: باید قبول کنیم که حق پخش تلویزیونی را باید مصوب و این حقوق را باید به باشگاه‌ها پرداخت کرد. در حال حاضر حق پخش تلویزیونی در کشور امارات و سایر کشورهای عربی بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ میلیون دلار است و این پول نیز برای یک سال به این کشورها پرداخت می‌شود و ما نیز باید با دریافت حق پخش تلویزیونی به سمت خصوصی‌سازی حرکت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.