کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان پیشین شیاطین سرخ بر این باور است که در فصل پیش رو هم این تیم توانایی قهرمان شدن ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از Sunday World، منچستریونایتد در تابستان جاری پنج بازیکن جدید به نام‌های باستین شواین‌اشتایگر، ممفیس دیپای، متئو دارمیان، مورگان اشنایدرلین و سرخیو رومرو را خریده است. آنها فصل گذشته توانستند به رتبه چهارم در لیگ برتر انگلیس برسند تا بتوانند راهی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا شوند.

روی کین در این مورد گفت: یونایتد راهی را در پیش گرفته است که با آن چه پیشترها وجود داشت، تفاوت بسیار زیادی دارد. این تیم بیشتر شبیه تیمی است که در اواخر دهه ۸۰ میلادی بود. آن تیم هم بازیکنان زیادی می‌خرید و فکر می‌کرد می‌تواند با آن بازیکنان قهرمانی در لیگ را جشن بگیرد. قهرمانی در لیگ آنقدرها هم زود برایشان رخ نداد. البته باید بگویم این تیم در فصل پیش رو قوی‌تر از فصل قبل خواهد بود اما نمی‌تواند قهرمان شود. لوییس فان‌خال تیمش را در تور پیش فصل در اختیار داشته است. یونایتدها بازی‌های خوبی در تور پیش فصل انجام دادند ولی باید تاکید کنم آنها سال گذشته هم در تور پیش‌فصل خیلی خوب بودند. فکر نمی‌کنم این تیم به اندازه کافی قدرتمند شده باشد. باید یک بازیکن میانی دیگر با توانایی های بسیار بالا بخرند. شکی ندارم که این تیم برای سال آینده بسیار بهتر از تیم امسال خواهد شد. باید بهتر شوند و بازیکنان بهتری بخرند. اگر می‌توانستم روی قهرمانی یک تیم برای فصل پیش رو شرط ببندم، بدون شک روی چلسی می‌بستم.

کین در ادامه عنوان کرد: چلسی تیم بسیار قدرتمندی است. آنها تیمی پرمهره و استخوان‌دار هستند. می‌دانم که آنها برای خرید جان استونز، مدافع اورتون نیز اقدام کرده‌اند. اگر بتوانند این بازیکن را بخرند و به اندازه سال گذشته برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنند و اشتیاق نشان دهند، شکی ندارم که در فصل پیش رو هم قهرمان خواهند شد. ژوزه مورینیو بازیکنان خوبی در اختیار دارد. می‌دانم که او توانسته است روحیات خودش را به تیم تزریق کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.