پیشنهاد ۶۵ میلیون یورویی آرسنال به بنزما از عناوین اصلی روزنامه‌های ورزشی امروز اسپانیا است.

به گزارش ایسنا، روزنامه مارکا تیتر نخست خود را به ایسکو اختصاص داد و نوشت: بنتیس از این بازیکن در سه نقطه مختلف در بازی‌های پیش‌فصل استفاده کرد. سرمربی رئال مادرید از اهمیت این بازیکن آگاه است اما ایسکو برای حضور یافتن در ترکیب اصلی باید تلاش بیشتری کند.

این روزنامه به درخشش کاسیاس در بازی شب گذشته پورتو و والنسیا اشاره داشت. دیدار این دو تیم به تساوی بدون گل رسید که در ضربات پنالتی کاسیاس موفق به دفع آخرین ضربه بازیکن والنسیا شد و پیروزی را برای تیم پرتغالی به ارمغان آورد.

مارکا به آخرین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل بارسلونا اشاره دارد. آبی - اناری‌پوشان بدون مسی به ایتالیا سفر کردند تا مقابل فیورنتینا قرار بگیرند.

تیتر نخست روزنامه آ اس به بنزما اختصاص دارد. بازیکن فرانسوی رئال مادرید مورد توجه آرسن ونگر قرار گرفته است. آرسنال برای انتقال این بازیکن حاضر است ۶۵ میلیون یورو بپردازد.

نقش تعیین‌کننده کاسیاس در پیروزی پورتو در مقابل والنسیا از عناوین این روزنامه است. سرمربی پورتو درباره ایکر گفت: ایکر همچون جوان ۲۰ ساله بازی می‌کند.

آ اس به رونمایی از پیراهن جدید منچستریونایتد اشاره کرده است که دخیا در آن دیده نمی‌شود.

روزنامه موندو دپورتیوو عنوان نخست خود را به مسی اختصاص داد. مهاجم بارسلونا به فلورانس نرفت. مسی به تمرینات اختصاصی خود ادامه می‌دهد تا برای بازی سوپرکاپ اروپا آماده شود. دیدار تیم‌های بارسلونا و سویا ۲۰ مرداد برگزار می‌شود.

صعود نادال به دیدار نهایی مسابقات تنیس هامبورگ از عناوین همین روزنامه است.

شکست بایرن مونیخ در دیدار سوپرکاپ آلمان در مقابل ولفسبورگ از تیترهای مهم موندو دپورتیوو است. ولفسبورگ در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ پیروز شد.

روزنامه اسپورت عنوان نخست خود را به بازیکن جدید در بارسلونا اختصاص داد. در حالی که گفته می‌شد این باشگاه بازیکن جدیدی در فصل نقل‌وانتقالات به تیم اضافه نمی‌کند اما درصورت فروش پدرو با پول به دست آمده برای تقویت تیم یک هافبک جدید به تیم اضافه می‌کند. آبدنوور بازیکن موناکو و فرتونگن بازیکن تاتنهام دو هافبک مورد نظر بارسا هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.