کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازیکنان زیادی در فصل نقل و انتقالات به جمع ما اضافه شدند و برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان بیشتری داریم.

محمد ایرانپوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی تراکتورسازی و نفت تهران در هفته اول لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خیلی سختی را در پیش داشتیم. نفت تهران تیم بسیار خوب و با شخصیتی است. آنها بازیکنان خوبی را در نقل و انتقالات جذب کردند. ما هم نفرات زیادی گرفتیم که برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان بیشتری داریم.

وی در مورد اینکه انتظار میرفت بازی تراکتورسازی و نفت تهران با توجه به اتفاقات لیگ سال قبل جذاب شود اما اینطور نبود، اظهار داشت: دو تیمی به میدان رفتند که کیفیت بالایی داشتند. البته نباید فراموش کنیم که هر دو تیم فصل بدنسازی را پشت سر گذاشتند و بدن‌های بازیکنان سنگین بود.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد اینکه آیا از عملکرد خودش راضی بود، تصریح کرد: من در مورد عملکرد خودم نظر نمی‌دهم و کادرفنی و کارشناسان در این مورد می‌توانند صحبت کنند.

ایرانپوریان در ارتباط با اینکه آیا تراکتورسازی پتانسیل قهرمانی را دارد، خاطرنشان کرد: بدون شک ما تیم بسیار خوبی داریم اما از الان نباید فکرمان به قهرمان شدن و این حرف‌ها باشد. باید تمرکزمان را بالا ببریم و به فکر انجام کار تیمی و جمع‌آوری امتیازات باشیم. تنها قولی که می‌توانیم بدهیم این است که سخت تلاش خواهیم کرد.

وی در مورد بازی دو تراکتورسازی در لیگ برتر مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت: گسترش فولاد تیم بسیار خوبی  است و بازی دربی هم شرایط خاص خودش را دارد. کار آسانی نداریم و نباید در این بازی اشتباه کنیم.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد اینکه آیا حضور بازیکنان سابق تراکتورسازی در گسترش فولاد حواشی این بازی را افزایش نمی‌دهد، گفت: فکر نمی‌کنم موضوع حاشیه‌ای وجود داشته باشد. این بازیکنان سال‌ها در تراکتورسازی زحمت کشیدند و بدون شک تراکتورسازی هم قدردان این موضع است. آنها یک زمان در تراکتورسازی و حالا در گسترش فولاد تلاش می‌کنند. امیدواریم بازی خوب و جوانمردانه‌ای را از سوی هر دو تیم مشاهده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.