کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازیکنان زیادی در فصل نقل و انتقالات به جمع ما اضافه شدند و برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان بیشتری داریم.

محمد ایرانپوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی تراکتورسازی و نفت تهران در هفته اول لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خیلی سختی را در پیش داشتیم. نفت تهران تیم بسیار خوب و با شخصیتی است. آنها بازیکنان خوبی را در نقل و انتقالات جذب کردند. ما هم نفرات زیادی گرفتیم که برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان بیشتری داریم.

وی در مورد اینکه انتظار میرفت بازی تراکتورسازی و نفت تهران با توجه به اتفاقات لیگ سال قبل جذاب شود اما اینطور نبود، اظهار داشت: دو تیمی به میدان رفتند که کیفیت بالایی داشتند. البته نباید فراموش کنیم که هر دو تیم فصل بدنسازی را پشت سر گذاشتند و بدن‌های بازیکنان سنگین بود.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد اینکه آیا از عملکرد خودش راضی بود، تصریح کرد: من در مورد عملکرد خودم نظر نمی‌دهم و کادرفنی و کارشناسان در این مورد می‌توانند صحبت کنند.

ایرانپوریان در ارتباط با اینکه آیا تراکتورسازی پتانسیل قهرمانی را دارد، خاطرنشان کرد: بدون شک ما تیم بسیار خوبی داریم اما از الان نباید فکرمان به قهرمان شدن و این حرف‌ها باشد. باید تمرکزمان را بالا ببریم و به فکر انجام کار تیمی و جمع‌آوری امتیازات باشیم. تنها قولی که می‌توانیم بدهیم این است که سخت تلاش خواهیم کرد.

وی در مورد بازی دو تراکتورسازی در لیگ برتر مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت: گسترش فولاد تیم بسیار خوبی  است و بازی دربی هم شرایط خاص خودش را دارد. کار آسانی نداریم و نباید در این بازی اشتباه کنیم.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد اینکه آیا حضور بازیکنان سابق تراکتورسازی در گسترش فولاد حواشی این بازی را افزایش نمی‌دهد، گفت: فکر نمی‌کنم موضوع حاشیه‌ای وجود داشته باشد. این بازیکنان سال‌ها در تراکتورسازی زحمت کشیدند و بدون شک تراکتورسازی هم قدردان این موضع است. آنها یک زمان در تراکتورسازی و حالا در گسترش فولاد تلاش می‌کنند. امیدواریم بازی خوب و جوانمردانه‌ای را از سوی هر دو تیم مشاهده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.