سرمربی فولاد خوزستان گفت: ما بازیکنانی داریم که برای دیگر تیم‌ها بازی می‌کنند و تراکتورسازی باید به خاطر بازیکنان سرباز به فولاد پول بدهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی فردا در برابر راه آهن تهران با بیان اینکه فولاد خوزستان تابستان سختی پشت سر گذاشت، اظهار داشت: قبل از هر چیزی دوباره به خبرنگاران اهوازی عرض ادب می‌کنم و امیدوارم تعطیلات خوبی را پشت سر گذاشتید.

وی درباره رتبه فولاد در پایان لیگ پانزدهم گفت: همه بنده را می‌شناسید اهل وعده دادن‌های غیر منطقی نیستم اما مطمئن باشید مانند حرفه‌ای‌ها تا اخر فصل برای کسب بهترین نتیجه می‌جنگیم.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به شباهت این تیم به هواپیما عنوان کرد: ما باید از ظطعات این هواپیما حفاظت کنیم و از قطعات موجود به بهترین شکل نگهداری کنیم.

وی بیان کرد: تیم امسال فولاد خوزستان جوان بسته شده و احتمال وجود نوسان در عملکرد سرخ پوشان اهوازی وجود دارد.

اسکوچیچ افزود: در ایران دفاع وسط با کیفیت خیلی کم وجود دارد و هواداران مطمئن باشند قراردادی که با محمدرضا خانزداده منعقد شده در راستای منافع باشگاه بود.

وی با بیان اینکه باشگاه گفته بود خانزاده تا هفته پنجم محروم است، اظهار داشت: ما با این تفکر خانزاده را جذب کردیم.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه فولاد خوزستان سالانه ۲ تا ۳ بازیکن به تراکتورسازی می‌دهد، گفت: تراکتور باید پول این بازیکنان را به فولاد بدهد چرا که آکادمی فولاد در حال تغذیه کردن تراکتور است.

وی با اشاره به جدایی آلویز نانگ از فولاد خوزستان عنوان کرد: در حال حاضر با مهاجمان خارجی در حال رایزنی هستیم و یک مهاجم جایگزین وی می‌کنیم.

اسکوچیچ با بیان اینکه ما از پیش برنده نیستیم، افزود: ما به کار و قدرت تیمی‌مان اعتقاد داریم و فردا با اعتقاد به برد و ارائه بهترین بازی به میدان می‌رویم.

وی با اشاره به دمای هوای بیش از ۵۰ درجه اهواز بیان کرد: هواداران ما در سال گذشته همراه تیم بودند و امیدوارم امسال با حضور خود، ورزشگاه را به جهنم حریفانمان تبدیل کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.