مدیرعامل باشگاه بایرن مونیخ شایعاتی را که درباره هافبک آلمانی باواریایی‌‌ها انتشار یافته است، تکذیب و بر ماندن وی در ورزشگاه فوتبال آره‌نا تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماریو گوتسه یکی از بازیکنانی بود که تابستان امسال نامش در متن شایعاتی فراوانی قرار داشته که حاکی از احتمال جدایی وی از بایرن مونیخ بوده‌‌اند و بیشتر آنها از پیوستن ستاره پیشین بورسیا دورتموند به یوونتوس خبر داده‌‌اند.

کارل هاینتس رومنیگه، مدیرعامل باشگاه بایرن‌ مونیخ اما می‌گوید که باواریایی‌ها هیچ برنامه‌ای برای فروش زننده گل پیروزی ژرمن‌ها در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ ندارند.

رومنیگه که تابستان امسال برخلاف میل باطنی‌اش مجبور شد به پیوستن شواین‌اشتایگر به منچستریونایتد تن دهد، می‌گوید که نمی‌خواهد یکی دیگر از سرمایه‌های بومی تیمش را از دست بدهد، کسی که سال ۲۰۱۳ از دورتموند به باواریایی‌ها ملحق شد.

رومنیگه در گفت‌و‌گو با نشریه کیکر اظهار داشت: ما هیچ‌کدام از بازیکنان‌مان را در فهرست مهره‌های فروشی خود قرار نداده‌ایم و این موضوع در مورد ماریو گوتسه هم صدق می‌کند. هر بازیکنی در تیم ما لیاقت آن را دارد که فرصتی دوباره داشته باشد. ماریو هم فرصتی دیگر خواهد داشت و از حمایت کامل ما برخوردار است.

گوتسه که تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ با بایرن مونیخ قرار دارد، در ۹۳ بازی‌اش برای این تیم ۳۰ گل زده است و همراه با آن دو بار قهرمان بوندس‌لیگا، یک بار قهرمان جام حذفی آلمان، یک بار فاتح جام باشگاه‌های جهان و یک بار هم قهرمان سوپرجام اروپا شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.