با رفتن تیم فوتبال سایپا باید اذعان داشت سر استان البرز در فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال بی‌کلاه خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، به نظر می‌رسد باید فعالیت استان البرز در لیگ برتر فوتبال کشور را تمام شده دانست چرا که با رفتن سایپا همه از آمدن جایگزینی به نام راه آهن خوشحال بودند اما طبق اعلام برخی منابع این اتفاق نیز رخ نخواهد داد و استان البرز در فصل پانزدهم لیگ برتر هیچ نماینده‌ای نخواهد داشت.

بعد از کج سلیقگی مسئولان البرز در برخورد با سایپا و کوچ این تیم به تهران بعد از ۱۰ سال فعالیت در البرز، دوران حضور البرز در بالاترین سطح رقابتهای لیگ برتر به پایان رسید و گمانه‌زنی‌ها برای حضور راه آهن نیز راه به جایی نخواهد برد.

رییس هیات فوتبال استان البرز در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: برای حضور راه آهن در کرج باید اعضای هیات مدیره این باشگاه تصمیم گیری کنند که این مهم تا به امروز به انجام نرسیده است، از سوی استان نیز با این باشگاه صحبتی نشده و در فاصله چند روز به آغاز لیگ برتر پانزدهم حضور راه آهن در البرز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

محمد محمودی افزود: در این خصوص تا به این ساعت هیچ چیزی مشخص نیست. نه در این باره با اعضای هیات مدیره صحبتی شده و نه این باشگاه برای آمدن ابراز تمایل کرده است.

رئیس هیات فوتبال البرز درباره وضعیت سایپا نیز گفت: مدیران باشگاه سایپا سفت و سخت بر مواضع خود برای حضور در تهران ایستاده‌اند و مدیران استان نیز در تلاش برای منصرف کردن آنها از این تصمیم هستند.

در حالی که رقابتهای فصل جدید فوتبال ایران از هشتم مردادماه آغاز می‌شود وضعیت حضور راه آهن و ماندن سایپا در استان البرز به هیچ عنوان مشخص نیست و بعد از سال‌ها حضور و فعالیت استان در رقابتهای لیگ برتر به نظر می‌رسد باید هواداران البرزی با سطح اول فوتبال کشور خداحافظی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.