سرمربی نیروی زمینی گفت:‌ مساوی مقابل تیم بزرگ استقلال حکم برد را برای ما داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرشاد فلاحت‌زاده پس از دیدار تدارکاتی استقلال مقابل نیروی زمینی گفت: بازی خوبی بود البته استقلال هم مربیان بزرگی دارد و هم نفرات خوب. ما نیز آمادگی لازم را نداشتیم و از لحاظ بدنی عقب بودیم اما استقلال به روزهای خوب برگشته و تقریباً شرایط آرمانی داشت.

وی افزود: برای ما گل نخوردن مهم بود و اینکه بتوانیم برنامه‌هایمان در ضد حمالت پیاده کنیم و البته مساوی برای ما مقابل تیم بزرگ استقلال حکم برد را داشت.

وی گفت: امیدوارم هر دو تیم استقلال و نیروی زمینی امسال موفق باشند به خصوص تیم ما که جایگاهش لیگ ۲ نیست و حداقل باید در لیگ دسته اول حضور داشته باشد. استقلال نیز هم اسم بزرگی دارد و هم بازیکنان بزرگ.

فلاحت‌زاده در مورد بازیکنان استقلال در دیدار امروز این تیم گفت: آنها کمی ناهماهنگ بودند و در پایان بازی نیز احساسی شدند و اگر منطقی بازی می‌کردند نتیجه بهتری برای استقلال به دست می‌آمد بچه‌های ما نیز برای بازی با استقلال انگیزه زیادی داشتند.

سرمربی نیروی زمینی در مورد احتمال حضور پولادی در این تیم گفت: یک سری صحبت‌ها شده و خودش خواسته تا به نیروی زمینی بیاید. ما که از خدایمان است ضمن اینکه با حضور مهرداد شخصیت تیمی ما بالا می‌رود. البته به نفع خود اوست که به نیروی زمینی بیاید چون در تهران حضور دارد و او نیز می‌تواند کمک حال نیروی زمینی باشد.

وی در پایان از برگزاری دیداری تدارکاتی بین نیروی زمینی و تراکتورسازی در روز چهارشنبه خبر داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.