کاپیتانی رئال، قهرمانی شیلی و ناکامی دوباره مسی در کوپا آمه‌ریکا و نامزدهای ریاست بارسا تیترهای روزنامه‌های ورزشی اسپانیا را از آن خود کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، روزنامه مارکا در تیتر نخست خود به انتخاب کاپیتان رئال مادرید اشاره دارد. در صورت جدایی راموس و کاسیاس ابهامی در انتخاب کاپیتان به وجود خواهد آمد. اگر مادرید طبق سنت خود عمل کند، بازوبند به مارسلو خواهد رسید، چون تعداد بیشترین بازی از آن اوست اما کریس رونالدو به عنوان کاپیتان و رهبر تیم شایسته‌تر است.

قهرمانی شیلی عنوان دیگر مارکا است: شیلی برای اولین بار به مقام قهرمانی در کوپا رسید. آلکسی سانچس پنالتی پیروزی‌بخش تیم خود را به ثمر رساند. این دیدار پس از پایان نود دقیقه به تساوی بدون گل رسید و میزبان ۴ بر یک در پنالتی‌ها به پیروزی دست یافت.

عنوان نخست آ اس به راموس اختصاص دارد. سرخیو راموس در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: من با کسی مذاکره نکردم.

این روزنامه در عنوانی به شایعات مطبوعات شیلی مبنی بر رفتن ویدال به رئال مادرید اشاره کرد.

عدم درخشش مسی در دیدار نهایی کوپا آمه‌ریکا از عناوین این روزنامه است.

آ اس به نامزدهای ریاست بارسلونا اشاره دارد. بارتومئو، لاپورتا، بندیتو، فریکسا و باتیسته پنج نفری هستند که مورد تایید قرار گرفتند.

روزنامه موندو دپورتیوو عنوان نخست خود را به مسی اختصاص داد. مسی بار دیگر موفق به کسب جام به همراه تیم ملی آرژانتین نشد. مهاجم بارسلونا تنها کسی بود که پنالتی خود را به گل تبدیل کرد.

قیمت پیشنهادی بارسا به آتلتیکو مادرید برای خرید آردا توران از تیترهای این روزنامه است. ۳۴ میلیون قیمت پیشنهادی بارسا اعلام شده است.

نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا در صفحه نخست اسپورت دیده می‌شوند. از پنج نفری که برای مرحله نهایی انتخابات تایید شدند، بارتومئو بیشترین امتیاز را کسب کرد. او تقریبا دو برابر لاپورتا امتیاز گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.