دروازه‌بان تیم ملی فوتبال شیلی که با مسی در بارسلونا هم بازی است تاکید کرد تیمش در فینال کوپا آمه ریکا که در ورزشگاه ناسیونال شهر سانتیاگو برگزار می شود، باید روی مهار کاپیتان آرژانتین تمرکز داشته باشد.

به گزارش ایسنا، فینال رقابت های کوپا آمه ریکا از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه بین دو تیم آرژانتین و شیلی که میزبانی این رقابتها را به عهده دارد، برگزار می شود.

کلودیو براوو در مورد رویارویی این دو تیم گفت: حقیقت این است که دیدار ساده‌ای نداریم. باید با همکاری همه بازیکنان، لیونل مسی و سایر بازیکنان بزرگ این تیم را به کنترل خودمان درآوریم. خاویر ماسکرانو هم بازیکن فوق العاده ای است که حضورش در یک تیم می تواند به آن تیم شخصیت زیادی بدهد. او نبض فوتبال تیمش را همواره در دست دارد. البته نمایشی که تیم ملی فوتبال آرژانتین ارائه می کند فقط بسته به لیونل مسی و خاویر ماسکرانو نیست.

براوو در ادامه تاکید کرد: شیلی از اینکه مقابل نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ قرار می گیرد هیچ ترسی ندارد و خورخه سامپائولی، سرمربی شیلی توانسته است این تیم را خیلی خوب برای فینال آماده کند.

براوو در این مورد گفت: از هیچ تیمی نمی ترسیم. احترام زیادی برای حریفانمان قائل هستیم. فقط من نیستم که این احساس را دارم. هم تیمی هایم از این که تیم ما اینچنین بازی می کند و توانسته است به فینال رقابتهای کوپا آمه ریکا برسد خوشحال هستند. مدل فوتبالی که مارچلو بیلسا در فوتبال شیلی پایه گذاری کرد عالی است. ما در حال ادامه آن روش هستیم و اکنون می توانیم با هر تیم بزرگی در دنیا به رقابت بپردازیم. آماده فینال هستیم. می دانیم که آنها چطور بازی خواهند کرد. همواره تلاش کرده ایم تا بتوانیم ضدحمله های تیم حریف را از بین ببریم و با پرس کردن، تیم های مقابل را از کار بیندازیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.