کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین تاکید کرد اگر بتواند با این تیم قهرمان کوپا آمه‌ریکا شود، یک اتفاق خاص برایش افتاده است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین در نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا موفق شد با نتیجه ۶ بر یک مقابل پاراگوئه به برتری برسد. لیونل مسی در این بازی نتوانست دروازه حریف را باز کند اما روی ۴ گل این دیدار تاثیر مستقیم داشت تا بتواند تیمش را به فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا برساند.

کاپیتان آلبی‌سلسته با تاثیری که در این دیدار روی پیروزی تیمش داشت توانست عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند. درست است که او مقابل آلبی‌روخا موفق به گلزنی نشد اما خراردو مارتینو سرمربی آرژانتین هم به تمجید از او پرداخت.

لیونل مسی در این باره گفت: زیاد نگران این که در تیم ملی آرژانتین موفق به گلزنی نمی‌شوم نیستم. ما بازی کاملی را ارائه کردیم. همان کارهایی که در بازی‌های قبلی در انجام آن موفق بودیم را تکرار کردیم و با همان ایده به مصاف پاراگوئه رفتیم. تمامی هدف‌هایی که در این دیدار داشتیم را به دست آوردیم و در نهایت هم به فینال مسابقه‌های کوپا آمه‌ریکا رسیدیم. اگر بتوانیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم، بسیار هیجان‌زده و خوشحال خواهیم شد.

پیروزی آرژانتین مقابل پاراگوئه موجب شد آنها به فینال این رقابت‌ها برسند و مقابل شیلی قرار گیرند. این دیدار بامداد شنبه هفته آینده در ورزشگاه ناسیونال برگزار می‌شود.

مسی که در کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۵ تنها یک گل به ثمر رسانده است، پیش‌بینی کرد رویارویی با شیلی دیداری بسیار حساس و سخت خواهد بود. او در این زمینه گفت: یک فینال سخت را پیش‌رو داریم و امیدوارم که بتوانیم با ارائه یک بازی خوب عنوان قهرمانی را کسب کنیم. قهرمانی ما در کوپا آمه‌ریکا یک اتفاق خاص است. دوست دارم در یک جام هم که شده با تیم ملی کشورم عنوان قهرمانی را کسب کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )