سرمربی تیم ملی فوتبال دختران جوان می‌گوید به دلیل عدم هماهنگی در برنامه‌های ما و کشورهایی که درخواست بازی دوستانه داشتیم این دیدارها لغو شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهناز امیر شقاقی، سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال گفت: دور جدید تمرینات تیم ملی از صبح امروز در کمپ تیم های ملی آغاز شده و بازیکنان علاوه بر فعالیت های آمادگی جسمانی، برنامه های تکنیکی و تاکتیکی خود را پیگیری می کنند.

وی گفت: متاسفانه به خاطر تعطیلی لیگ و عدم آمادگی تیم ها برای برگزاری بازی های دوستانه، مجبوریم بازی های درون اردویی را با بازیکنان برگزار کنیم. قبل از اعلام گروه بندی از سوی AFC، در برنامه ای که تدوین کرده بودیم، قصد داشتیم سفری به تایلند داشته و چند بازی تدارکاتی برگزار کنیم اما پس از همگروه شدن با تیم تایلند، اردوی ما کنسل شد.

سرمربی تیم ملی زیر ۱۹ سال ادامه داد: درخواست بازی دوستانه با ازبکستان، ویتنام و ژاپن را به فدراسیون های مربوطه ارسال کردیم که متاسفانه به دلیل عدم هماهنگی در برنامه های ما و کشورهای فوق، بازی های دوستانه با این سه تیم نیز کنسل شد. اکنون درخواست بازی دوستانه با تیم اردن را در ایران داده ایم که امیدواریم پاسخ این فدراسیون مثبت باشد تا بتوانیم بازی تدارکاتی داشته باشیم چرا که بازیکنان نیازمند بازی های تدارکاتی هستند تا علاوه بر کسب تجربه، مشکلات فنی شان را شناسایی کنیم و برنامه ریزی نهایی را برای رفع آن انجام دهیم.

امیر شقاقی ادامه داد: حضور در میان هشت تیم برتر بزرگ آسیا کار چندان راحتی نیست و بدون شک رقابت با تیم های قدر برایمان بسیار سخت خواهد بود. تمرینات خود را به طور مداوم پیگیری می کنیم تا حریف دست و پا بسته ای مقابل تیم های کره شمالی، کره جنوبی و تایلند نباشیم.

وی در پایان گفت: با توجه به شرجی بودن آب و هوای چین، قصد داریم تا قبل از اعزام یک یا دو اردوی تدارکاتی را در شهرهای شمالی کشور برگزار کنیم تا بازیکنان از لحاظ آب و هوایی بتوانند خود را وفق دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.