سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز می گوید که تا چند روز آینده، خبرهای خوبی از این باشگاه منتشر خواهد شد.

حسن آذرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه آذربایجان‌شرقی، درباره آخرین وضعیت تیم گسترش فولاد اظهار کرد: از اول این ماه، تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم و پنج روز در کنار تمرین تیم اصلی، از بازیکنان زیر ۲۳ سال نیز که از تبریز و سایر شهرها آمده بودند، تست گرفتیم که چهار نفر از این نفرات، برای مرحله دوم تمرینات گزینش شده اند.

وی در خصوص بازیکنان مدنظر کادرفنی برای فصل آینده بیان کرد: با نفراتی که از سال قبل مدنظر آقای کمالوند بودند، به توافق رسیده‌ایم و در حال حاضر، علاوه بر بازیکنان فصل گذشته، شهرام گودرزی و داریوش شجاعیان را نیز جذب کرده‌ایم.

وی در خصوص این دو بازیکن گفت: شهرام گودرزی سابقه بازی در تیم های فجر شهیدسپاسی، مس کرمان و شهرداری را در کارنامه دارد و داریوش شجاعیان را نیز از تیم بهمن شیراز به‌خدمت گرفته‌ایم.

آذرنیا با اعلام اینکه گسترش فولاد برنامه اردوی خارجی را در دستور کار خود ندارد، عنوان کرد: با توجه به این که در ماه مبارک رمضان قرار گرفته ایم، برای برپایی اردو با محدودیت روبرو هستیم. به همین دلیل، برنامه برپایی اردوی داخلی داریم و سفر اردوی خارجی منتفی شده است.

وی درباره به توافق نرسیدن ایمان موسوی با گسترش فولاد گفت: موسوی دو، سه جلسه با ما تمرین کرد و با توجه به این که شرایط دو طرف برای عقد قرارداد میسر نشد، نتوانستیم در خدمت این بازیکن باشیم و برای وی آرزوی موفقیت می کنیم.

سرپرست گسترش فولاد دلیل عدم توافق را نوع منحصر به فرد قراردادهای فصل آینده این باشگاه عنوان کرد و بیان کرد: هیچ‌گونه مشکل فنی در خصوص ایمان موسوی وجود نداشت و باشگاه گسترش فولاد، امسال شرایط خاصی تعریف کرده که برای اولین بار در ایران، بودجه فنری داریم و برای هر بازیکن، یک قرارداد پایه مشخص می کنیم که نوع قرارداد به مذاق برخی ها خوش می آید و برخی ها آن را قبول نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری ما برای فصل آینده، قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر است و اگر بتوانیم به این هدف برسیم، بازیکنان بیشتر از قرارداد پایه خود پول دریافت می کنند و اگر پایین تر از آن باشیم، از مبلغ قرارداد پایه بازیکن کسر می شود که ۹۰ درصد بازیکنانی که با آن ها به توافق رسیده ایم، این نوع قرارداد را پذیرفته اند.

آذرنیا بیان کرد: با چند بازیکن دیگر نیز در حال مذاکره هستیم تا اگر در چارچوب شرایط باشگاه باشند، جذب تیم شوند و تا یکی دو روز آینده، خبرهای خوبی از تیم خواهید شنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.