شایعه جدایی کاپیتان دوم رئال‌مادرید از تیم یک دهه اخیرش روز به روز به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو راموس، مدافع رئال‌مادرید در ادامه تلاش‌هایش برای ترک برنابئو در گفت‌و‌گو با «آنخل سانچس» مدیر اجرایی باشگاه درخواست کرد سفیدپوشان پیشنهادهای رسیده برای جذب او را بررسی کنند.

به نوشته روزنامه‌های اسپانیایی، کاپیتان دوم رئال‌مادرید چهارشنبه گذشته به وضوح از علاقه به ترک تیم سفیدپوش حرف زد و حالا به قصد توجه به پیشنهاد سایر تیم‌ها هرگونه مذاکره با سران قهرمان دو فصل پیش لیگ‌قهرمانان را متوقف کرده است.

در ملاقات اخیر که به جای استادیوم برنابئو در زمین تمرینی «والدبباس» صورت گرفت، راموس همراه برادر و مدیربرنامه‌هایش در غیاب پرس پرمشغله به گفت‌وگو با «سانچس» پرداخت و عملا از پیشنهاد رئال برای تمدید قراردادی که دو سال به پایان اعتبار آن باقی مانده، ابراز نارضایتی کرد.

زننده گل تساوی رئال‌مادرید در آخرین ثانیه‌های فینال دو فصل قبل لیگ‌قهرمانان بابت نامیده شدن به عنوان یک پول‌پرست از سوی رئالی‌ها ناراحت شده است.

 او از دستمزد پیشنهاد شده رئالی‌ها به مبلغ سالی ۷.۵ میلیون یورو ناراضی نشان می‌دهد.

بازیکن سابق سویا خواهان دریافت دستمزدی در حدود سالی ۱۰ میلیون یورو و رسیدن به مرز پول دریافتی توسط بیل و رونالدوست.

در این شرایط سران رئال اعلام کرده‌اند باشگاه‌های خواهان راموس باید بابت فسخ قرارداد ۲۰۰ میلیون یورو بپردازند.

منچستریونایتد حاضر شده  برای خرید راموس علاوه بر ۳۰ میلیون یورو، داوید دخئا، دروازه‌بان اسپانیایی‌اش را هم به برنابئو بفرستد.

به طور کلی رئال‌مادرید خواهان فروش راموس نیست اما نارضایتی رکورددار اخراج در تاریخ باشگاه و اختلاف او با پرس، روند جدایی یکی از ستاره‌های رئال را پرشتاب‌تر از حد تصور کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.