نفت تهران در این فصل کار سختی برای تکرار موفقیت فصل گذشته خود دارد و چند خطر بزرگ مقابل خود می‌بیند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اولین مشکل نفت تهران این است که این تیم برای موفقیت در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نه تنها باید تمام نفرات فعلی‌اش را حفظ کند که حتی نیاز به تقویت دارد.

اتفاقي كه با توجه به بودجه محدود اين باشگاه رخ دادنش بعيد به نظر مي‌رسد و كمتر بازيكن بزرگي حاضر مي‌شود با قراردادهاي باشگاه نفت راهي اين تيم شود. دومين مشكل اينكه خيلي از بازيكنان نفت كه حالا تبديل به ستاره‌هاي ليگ شده‌اند، قصد جدايي دارند و سخت است كه اين باشگاه بتواند جاي خالي آنها را به اين راحتي‌ها پر كند. خطر سومي كه اين باشگاه را تهديد مي‌كند اين است كه تيم منصوريان فصل گذشته تيم نسبتاً ناشناخته‌اي بود اما حالا تيم‌ها شناخت خوبي از بازيكنان اين تيم پيدا كرده‌اند و بايد ديد آيا منصوريان برنامه جديدي براي موفقيت دوباره دارد يا خير.

شرط منصوريان

در جلسه‌اي كه منصوريان براي ادامه همكاري با باشگاه نفت تهران برگزار كرد، يك شرط بسيار مهم داشت. شرط او اين بود كه از بين ۱۱ بازيكني كه قراردادشان با باشگاه نفت تمام شده، حداقل قرارداد ۸ بازيكن تمديد شود. وحيد شيخ‌ويسي، سيامك كوروشي، وحيد حمدي‌نژاد، عليرضا عزت‌كرامت، لئوناردو پادواني، امين حاج‌محمدي، غلامرضا رضايي، ايمان مبعلي و حسين ابراهيمي، از جمله بازيكناني هستند كه با باشگاه قرارداد ندارند و منصوريان مي‌خواهد قرارداد آنها تمديد شود كه تا اين لحظه شيخ‌ويسي، كوروشي، عزت‌كرامت و حمدي‌نژاد قرارداد خود را تمديد كرده‌اند.

پادواني با سپاهان تمام كرده

عملكرد درخشان لئوناردو پادواني در ليگ چهاردهم در پست دفاع مياني و گل‌هاي حساسي كه براي تيمش در ليگ ‌برتر و ليگ قهرمانان آسيا به‌ ثمر رساند، باعث شده او يك پيشنهاد جدي از سپاهان دريافت كند و به احتمال بسيار زياد فصل بعد شاگرد حسين فركي در اصفهان خواهد بود. اين انتقال تا حد زيادي قطعي شده اما نفتي‌ها همچنان اين فرصت را دارند كه اين بازيكن موفق را با ارائه پيشنهادي بهتر از سپاهان در تهران نگه دارند.

حاج‌محمدي و چند پيشنهاد ليگ ‌برتري!

امين حاج‌محمدي فصل پر ‌فراز و نشيبي را سپري كرد. او اگرچه در بعضي از بازي‌ها نمايش خوبي داشت اما اواخر فصل بازيكنان حريف با توجه به سرعت پايين او چندين بار به نفت تهران ضربه زدند. حاج‌محمدي مدعي است از چند تيم ليگ ‌برتري پيشنهاد جدي دريافت كرده و بعيد نيست منصوريان بعد از پادواني، اين بازيكن را هم از دست بدهد!

بيرانوند و اميري مي‌روند

در بين بازيكنان نفت تهران كه با باشگاه قرارداد دارند، دو بازيكن هستند كه به شدت قصد جدايي از اين باشگاه را دارند و خيلي بعيد است در ليگ پانزدهم هم با پيراهن اين تيم بازي كنند. وحيد اميري و عليرضا بيرانوند، دو ستاره ملي‌پوش نفت به احتمال فراوان فصل آينده در اين تيم بازي نخواهند كرد. بيرانوند يك سال ديگر با نفت قرارداد دارد اما قصد دارد خودش را سرباز كند تا فصل آينده را در تراكتورسازي بازي كند. وحيد اميري هم كه با قرارداد ۱۷۸ ميليوني‌اش به عنوان ارزان‌ترين ملي‌پوش لقب گرفته، با پيشنهادهايي از دو باشگاه ذوب‌آهن و پرسپوليس روبه‌رو شده است كه مبالغ آن حتي به چند برابر مبلغ فعلي قراردادش هم مي‌رسد.

ورودي‌هاي احتمالي

با توجه به اينكه منصوريان بلافاصله بعد از تمديد قرارداد با نفت از طرف باشگاه به سفر خارج از كشور فرستاده شد، اخبار دقيقي از ليست او در دست نيست. با اين حال گمانه‌زني‌ها از مذاكرات اين باشگاه با مهدي رحمتي، محسن مسلمان و پيام صادقيان خبر مي‌دهد.

بودجه نفت چقدر است؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.