مدیر برنامه‌های هافبک منچسترسیتی خبر داد که این بازیکن ۳۲ ساله در این تیم خواهد ماند و فوتبالش را در لیگ برتر ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که دو سال از مدت زمان قرارداد فعلی یحیی توره با باشگاه منچسترسیتی باقی مانده، این بازیکن از ماه گذشته میلادی مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد احتمالی‌اش با این باشگاه انگلیسی از سر گرفته است. پیش از این گفته می‌شد مذاکرات بین طرفین به خوبی پیش نمی‌رود و زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی این هافبک ۳۲ ساله از جمع آبی‌های شهر منچستر بر سر زبان‌ها افتاده بود اما حالا خبر ماندن وی به گوش می‌رسد.

«دیمیتری سلوک» در گفت‌و‌گو با نشریه «میرر» انگلیس گفت: یحیی در منچسترسیتی می‌ماند، چون شیخ منصور مالک باشگاه گفت که او باید در این تیم بماند. شیخ منصور گفت که توره هنوز بازیکن خیلی مهمی برای منچسترسیتی است و او اولین بازیکن بزرگی بوده که از زمان مالکیت وی بر منچسترسیتی به خدمت گرفته است. شیخ منصور به یحیی گفت که منچسترسیتی بر سر فروش وی به هیچ وجه وارد مذاکره با تیم‌های دیگر نمی‌شود.

مدیر برنامه‌های هافبک ساحل‌عاجی من‌سیتی تصریح کرد: این اظهارنظر شیخ منصور خیلی خوب است. برخی مردم می‌گویند که یحیی به دنبال پول بیشتر است ولی هیچ وقت پول برای او مطرح نبوده و مهم احترامی است که به وی گذاشته می‌شود.

توره که در حال حاضر دستمزد هفتگی ۲۶۵ هزار پوندی از منچسترسیتی دریافت می‌کند به شدت مورد توجه تیم فوتبال اینتر است که هدایتش را روبرتو مانچینی، سرمربی پیشین من‌سیتی بر عهده دارد.

این بازیکن در سال ۲۰۱۰ از بارسلونا به منچسترسیتی ملحق شد و با این تیم دو قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس را تجربه کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.