وکیل اول باشگاه رئال مادرید و دلال معروف فوتبال اروپا به خبرنگاران گفت: رافائل بنیتس به احتمال ۹۹ درصد سرمربی آینده رئال مادرید است.

به گزارش خبرگزاری فارس، ارنستو برونزتی پس از قطعی شدن ماجرای اخراج آنچلوتی و طی شدن مراحل اداری برای خداحافظی کامل با کارلتو، در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اوضاع پیچیده حاکم بر باشگاه رئال مادرید از هواداران خواست تا فضا را بیش از این احساسی نکنند و منطقی باشند.

برونزتی تصریح کرد: «متاسفانه عده‌ای بر این باورند که آنچلوتی یگانه نجات دهنده باشگاه رئال مادرید بوده و هست اما نباید فراموش کنیم که هیچ مربی بزرگتر از تیمش نیست، آنچلوتی مربی بسیار بزرگی است و دوست خوب من خواهد بود اما در رئال مادرید با کسی شوخی نداریم و قرار نیست اگر در فصل گذشته افتخاری کسب شده تمام ناکامی‌های کنونی مورد بخشش قرار بگیرد. ما از عملکرد امسال او راضی نبودیم این را خود آنچلوتی هم به خوبی درک می‌کند.»

وی ادامه داد: «گزینه اصلی برای مذاکره، رافائل بنیتس است، اگر از من می‌پرسید باید بگویم که او به احتمال ۹۹ درصد سرمربی آینده رئال مادرید خواهد بود اما این یک درصد باقیمانده را باید جدی گرفت و من آخرین تصمیم گیرنده نیستم. باید با رافا مذاکره شود و شرایط او را هم شنید.

شب گذشته، بعد از اینکه رئال مادرید تحت هدایت آنچلوتی نتوانست مقام در شان این باشگاه در فصل جاری کسب کند سران باشگاه مادریدی تصمیم به برکناری وی گرفتند تا دوران آنچلوتی هم در رئال مادرید به پایان برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.