کریمیان به جزئیات دیگری از جلسه خود با وزیر ورزش اشاره کرد و گفت: در این جلسه نسبت به اینکه تمام مسئولان لیگ اصفهانی هستند انتقاد شد و خود وزیر ورزش نیز از این موضوع به شدت ناراحت بودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سردار غلامحسن کریمیان ظهر امروز در نشست خبری با گرامیداشت روز پاسدار بر گرامیداشت فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و حفظ روحیه شجاعت و مبارزه با استکبار تاکید کرد.

وی با بیان اینکه عدم مصاحبه مستقیم فرمانده سپاه عاشورا در موضوع آخرین بازی تراکتور در لیگ برتر برابر نفت تهران و حوادث بازی اظهار اظهار داشت: از ابتدا قرار بر این بود که موضع مسئولان استان از یک موضع صورت گیرد و صدای واحدی در این راستا مطرح شود.

کریمیان با انتقاد از انتشار برخی مسایل درباره اینکه سپاه عاشورا در زمینه حوادث بازی تراکتور و نفت ورود پیدا نکرده است، اظهار کرد: به هیچ عنوان چنین مسئله ای صحت ندارد و اگر ما ترسو بودیم لباس پاسداری به تن نمی‌کردیم، بنابراین ما بر اساس احترام به تصمیم مسئولان استان تاکنون حرفی در این باره به میان نیاورده‌ایم. اما می خواهم در جمع خبرنگاران به پاره ای از مسایل اشاره کنم.

وی خاطرنشان کرد: در مورد قطع تلفن و اینترنت در ورزشگاه هیچ گونه سندی مبنی بر تصمیم در مورد قطعی اینترنت و تلفن در ورزشگاه  وجود ندارد  و شورای تامین استان در این مورد هیچ گونه تصمیمی نگرفته بود.

رئیس هیئت مدیره تیم تراکتورسازی تبریز گفت: در زمینه شکست تیم تراکتور سازی ما به عنوان یک خادم بیشتر از هواداران ناخرسندشدیم و در این زمینه نا داوری مسجل بود که در وهله اول یک پنالتی مسجل را نگرفت و نیز در مورد اخراج بازیکن تراکتور سازی اقدام درستی صورت نگرفته و اگر هم خطایی صورت گرفته شدیدترین مجازات که کارت قرمز و اخراج است اعمال شده است.

وی با بیان اینکه اعمال برخی رفتارهای هیجانی پس از ناداوری فوتبال قابل قبول است، گفت: ملت با ظرفیت زیاد این شرایط را تحمل کرد و مشکلات کمتری نسبت به سایر شهرهای که همه از سوابق آن آشنا هستند به وجود آمد.

کریمیان با بیان اینکه خیلی‌ها سکوت باشگاه را در مورد اتفاقات رخ داده به منزله فرار از قضایا دانسته‌اند، افزود: ما فرار نکردیم بلکه ما تصمیم گرفتیم تا با موضع ملاحظه و احترام وارد شویم و قضیه را کنترل کنیم و این رفتار با ترس تفاوت دارد.

رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز همچنین با اشاره به اینکه خود وی نیز از اتفاقات رخ داده در بازی تراکتورسازی و نفت بسیار ناراحت است، گفت: من به شخصه از شخص تونی گله دارم. وقتی یک نفر خارج از تیم دستش را به نشانه ۲ بر ۲ شدن دیگر بازی نشان می‌دهد مربی که در حد بین المللی است نباید آن را باور کرده و تصمیماتش را بر اساس آن اتخاذ کند.

وی با بیان اینکه در بازی آخر ما یک درصد هم فکر نمی کردیم که تیم تراکتورسازی تبریز نایب قهرمان شود، عنوان کرد: آقای کفاشیان هم در فرودگاه به من گفت که امروز برای تحویل جام به تراکتورسازی به تبریز آمده است.

وی به جریانات پشت پرده بازی آخر تیم تراکتورسازی نیز اشاره کرده و بیان کرد: بحث نا داوری برای همه مسجّل شده است، آقای فغانی در این دیدار یک پنالتی محرز را برای ما نگرفت و تیموریان را نیز به ناحق از زمین بازی اخراج کرد.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: قبل از بازی نیز ما اعلام کرده بودیم که داوری که انتخاب می‌شود باعث ایجاد حساسیت در بازی نشود و با توجه به اینکه آقای فغانی در بازی با سپاهان نیز داوری خوبی برای تیم ما نداشت، انتظار نداشتیم علی رغم اصرار ما برای انتخاب یک داور مناسب وی انتخاب شود.

وی افزود: البته در انتخاب فغانی نیز اینگونه اعلام شد که وی یک داور بین المللی می باشد و گزینه‌ای بهتر از او برای داوری این بازی وجود ندارد، ما هم بالطبع نمی توانستیم به کمیته داوران عدم انتخاب وی را تحمیل کنیم.

کریمیان به سفر وزیر ورزش به تبریز قبل از سفر استانی رئیس جمهور نیز اشاره کرده و گفت: در جلسه‌ای که با وزیر داشتیم، وی به کفاشیان دستور داد تا مقصر حواشی و شایعات این بازی شناسایی شود و با داوری نیز به شدت برخورد صورت گیرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز  تصریح کرد: تجدید بازی به دلیل عدم قبول از سوی AFC و فیفا به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست، از سوی دیگر در صورت تجدید بازی نیز این احتمال وجود دارد که بازی با برد نفت به پایان برسد.

کریمیان به جزئیات دیگری از جلسه خود با وزیر ورزش اشاره کرد و افزود: در این جلسه نسبت به اینکه تمام مسئولان لیگ اصفهانی هستند انتقاد شد و خود وزیر ورزش نیز از این موضوع به شدت ناراحت بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.