ستاره پیشین تیم فوتبال بارسلونا معتقد است آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا با اختلافی قابل قبول خواهند توانست حریف ایتالیایی خود را شکست دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هریستو استویچکوف، بازیکن بلغارستانی پیشین تیم فوتبال بارسلونا پیش‌بینی کرد که کاتالان‌ها، یوونتوس را در فینال لیگ قهرمانان فصل جاری شکست خواهند داد.

استویچکوف با ابراز اطمینان از پیروزی شاگردان لوئیس انریکه برابر یووه در این بازی اظهار داشت: بارسلونا با دو گل اختلاف یوونتوس را شکست خواهد داد، چون بازیکنان این تیم مستعد‌تر هستند.

استویچکوف که با شبکه اوندا سروی اسپانیا گفت‌و‌گو می‌کرد، در ادامه راجع به لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا که آینده‌اش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، گفت: آینده این مربی کاملاً مشخص است و او در بارسا می‌ماند، چون مربی خوبی است هرچند که استعفای آندونی سوبی‌سارتا (مدیرورزشی پیشین بارسا) روی وی تأثیر منفی گذاشت. لوئیس انریکه در مدیریت رختکن تیم عالی است. او به راحتی تسلیم نمی‌شود. او شخصیت دارد و به همین دلیل در دوران بازیگری‌اش هم موفق بود.

ستاره پیشین کاتالا‌ن‌ها درباره اتفاقات اخیر باشگاه رئال مادرید از جمله هو شدن ایکر کاسیاس و بحث برکناری کارلو آنچلوتی، تأکید کرد: ایکر کاسیاس سزاوار اتفاقاتی که دارد برایش رخ می‌دهد، نیست. کارلو آنچلوتی هم انسان و مربی خوبی است که به نظر من فصل آینده نیز در رئال مادرید خواهد ماند مگر اینکه اتفاقی غیرعادی برایش رخ دهد.

فینال لیگ قهرمانان اروپای این فصل، ۱۶ خرداد در ورزشگاه المپیک برلین برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.