سازمان لیگ برتر فوتبال ایران برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته پایانی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این برنامه‌ها به دو بخش تقسیم شده است که مربوط به مراسم اختتامیه در شهرهای تبریز و اصفهان در صورت قهرمانی هر یک از مدعیان برگزار می‌شود.

برای مراسم اختتامیه دو جام نفیس نقره به همراه مدال‌های تیم قهرمان و دو استیج  برای اهدای جام  قهرمانی تهیه شده است که به اصفهان و تبریز ارسال می‌شود همچنین دو گروه نیز برای اجرای برنامه‌های این مراسم  از جمله مراسم نورافشانی اعزام خواهند شد.

در تهران نیز پیش از دیدار استقلال و پرسپولیس برنامه های متعددی پیش بینی شده است که شامل مراسم بزرگداشت شهدای ورزش کشور با حضور مسئولان ورزش، جشن عید مبعث پیامبر گرامی اسلام و تجلیل از محسن کامرانی فر کمک داور پیشکسوت فوتبال و قاسم مولایی شهردار منطقه ۲۲ تهران خواهد بود.

اجرای ورزش باستانی از سوی گروه منتخب فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای، اجرای حرکات روپایی از سوی ابوالفضل سید نصیری، اجرای موسیقی پاپ توسط افشین سپهر، برگزاری مسابقه فوتبال نمایشی بین تیم کوتاه قامتان و تپل اسپرت، اجرای برنامه های مذهبی از جمله تواشیح و مولودی خوانی و تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار سایر برنامه‌های روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.