سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه پیشگوی خوبی نبوده اما مربی خوبی است، گفت: در هر مسابقه بهترین تیم و نفراتم را به زمین می‌فرستم و اصلا نقشه کشی و حسابرسی بلد نیستم.

به گزارش خبرگزاری مهر، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین عصر امروز دوشنبه تیم فوتبال پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: از فردا تمرینات پشت درهای بسته است، هم برای هواداران و هم برای خبرنگاران و به همین خاطر می‌خواهم از هواداران عذرخواهی کنم زیرا می‌خواهیم در تیم آرامش ایجاد کنیم و بازیکنان تمام تمرکزشان روی تمرینات و بازی‌ها باشد.

وی با بیان اینکه پرسپولیس دو بازی بزرگ مقابل استقلال تهران و الهلال عربستان پیش‌رو دارد، افزود: به خاطر تغییر زمان دربی، زمان تمرینات را هم تغییر دادیم. دوستان می‌توانند پیش از تمرین برای مصاحبه بیایند و روز پنجشنبه هم تنها ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین برای خبرنگاران باز است.

مربیان تیم‌های پائین جدولی اعلام کردند بعد از شکست پرسپولیس مقابل گسترش فولادتبریز در هفته بیست و نهم لیگ برتر، این تیم را به خاطر استفاده نکردن از بازیکنان اصلی‌اش به ارائه بازی ناجوانمردانه متهم کرده و خواستار برخورد مسئولان سازمان لیگ با این موضوع شدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عدم استفاده از نفرات اصلی‌اش در این بازی و بحث ارائه بازی ناجوانمردانه در تبریز، اینگونه توضیح داد: در آن بازی، نفرات پرسپولیس بازی می‌کردند زیرا این نفرات تحت قرارداد با ما هستند. این موضوع صحت ندارد که ناجوانمردانه بازی کردیم زیرا قوی‌ترین تیمی که در اختیار داشتیم را به میدان فرستادیم.

وی اضافه کرد: امروز هم ریکاوری کردیم زیرا از نظر بازیکن، مشکل داریم. همه اینها بازیکنان ما هستند. در این بازی نورمحمدی محروم بود و خانزاده و صادقیان هم به دلیل مشکلات انضباطی فعلا تیم را همراهی نمی‌کنند تا ۳ بازیکن را در اختیار نداشته باشیم. اینها نفرات فیکس ما هستند که این موضوع برای‌مان مشکل ایجاد می‌کند.

ایوانکوویچ اضافه کرد: می‌خواستیم در تبریز برابر گسترش فولاد برنده شویم و دنبال پیروزی هم بودیم اما متاسفانه گل‌ها از بخشی دریافت کردیم که قبلا به بازیکنان تیم در مورد آن تذکر داده بودم، یعنی مهار نکردن قدرت هجومی بازیکنان حریف.

وی با اشاره به اینکه اومانیا هنوز مصدوم است، یادآور شد: حمیدرضا علی‌عسگری هم در آخرین تمرین تیم پیش از سفر به تبریز، به خاطر مصدومیت از ناحیه کشاله ران اعلام کرد نمی‌تواند تیم را همراهی کند. محسن بنگر هم وضعیتش اینگونه است، پس ما باید چگونه در تبریز به میدان می‌رفتیم که نرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش درباره شایعه مصدومیت دوباره محسن بنگر تصریح کرد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و من چیزی در این باره اعلام نکرده‌ام. بنگر روزی دو نوبت تمرین می‌کند و مهمترین مساله این بوده که او سالم است. البته باید در تمرین‌های پرفشار او را بسنجیم تا ببینیم به کدام مسابقه می‌رسد.

وی در مورد صحبت یکی از خبرنگاران مبنی بر بیدار ماندن بازیکنان تا نیمه‌های شب در شب قبل از مسابقه، تصریح کرد: چه کسی تا نیمه‌های شب بیدار مانده است؟ شما اگر این مساله را در جمع مطرح می‌کنید، باید اسم بازیکن را بگویید.

ایوانکوویچ اضافه کرد: می‌دانم برنامه‌هایی مانند واتساپ و وایبر ساعت حضور بازیکنان و این برنامه‌ها را مشخص می‌کند اما نشان نمی‌دهد که او در حال استفاده است یا خیر. اگر پیامی هم در نیمه‌های شب رد و بدل شده باشد، ممکن است در زمان‌های دیگری ارسال شده و به خاطر مشکل شبکه اینترنت دیرتر به مقصد رسیده باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نمی‌شود موبایل‌ها را در شب قبل از مسابقه جمع آوری کرد؟، خاطرنشان کرد: بازیکنان باید احساس مسئولیت داشته باشند زیرا نمی‌شود این کار را انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد استقلال مقابل تراکتورسازی و اینکه آیا گلزنی را از این تیم تبریزی می‌آموزید؟، تصریح کرد: همه چیز در خصوص پرسپولیس و استقلال محرز است و همه از حساسیت این مسابقه اطلاع دارند، چون این یک دیدار خاص است.

وی در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: طبیعتا فضای مسابقه در اکثر بازی‌ها یکسان است اما در دیدارهای مانند دیدار رئال مادرید و بارسلونا یکسان نیست زیرا برخی مسابقات به علت تماشاگران زیاد از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است.

برانکو ایوانکویچ در خصوص جایگاه دو تیم در جدول افزود: دربی‌ها همیشه جذاب هستند و آن به خاطر حضور تماشاگران است اما هیچ قانونی وجود ندارد که به علت جایگاه تیم‌ها در جدول، بازی از نظر فنی بیشتر یا کمتر شود. مطمئنم هدف هر دو تیم کسب پیروزی است.

وی در خصوص تقابل با قلعه‌نویی که در زمان حضور در تیم ملی یکی از منتقدانش بوده، تصریح کرد: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است امیر قلعه‌نویی یکی از پرافتخارترین مربیان ایران است. او چه در زمان حضور در استقلال افتخارات زیادی کسب کرده و سابقه مربیگری در تیم ملی را دارد. او سابقه درخشانی دارد و من به این خاطر به ایشان تبریک می‌گویم و افتخار می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا دیدار با استقلال را فدای بازی با الهلال خواهید کرد یا خیر؟، خاطرنشان کرد: من در هر مسابقه بهترین تیمم را به زمین می‌فرستم و اصلا نقشه کشی و حسابرسی بلد نیستم.

وی اضافه کرد: من برای هر مسابقه بهترین گزینه‌ها را انتخاب می‌کنم و سرانجام هر مسابقه را در بازی بعدی آن تیم خواهیم دید چون در فوتبال هیچ وقت نقشه کشی و حسابرسی جواب نمی دهد.

برانکو ایوانکویچ در پایان در خصوص پیش بینی‌اش از نتیجه دربی گفت: پیشگوی خوبی نیستم اما مربی خوبی هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.